Dit abonnement i Minuba


 

Fornyelse af dit abonnement i Minuba

For at kunne vise dig denne video, beder vi dig acceptere marketing og statistik cookies. Klik her for at acceptere.

Det er vigtigt for os, at priserne for dit abonnement i Minuba er let gennemskuelige. Derfor giver vi dig adgang til selv at kunne se og ændre abonnementet løbende, så det passer til dit nuværende behov.

Når du skal forny dit abonnement vil du selv kunne bestemme, hvor længe du ønsker at forny. Du danner selv din faktura og sætte den til betaling. Vi trækker ikke beløbet automatisk fra din konto. Den burger som danne fakturaen vil fremgå af fakturaen i “Deres ref.”. Når der er en uge tilbage af dit abonnementsperiode vil der komme en pop-up frem når du logger ind. Det er blot for at minde dig om, at du skal tage stilling til fornyelse af dit abonnement, så du undgår at din konto bliver låst.

Når du går ind under ‘Administration’ -> ‘Abonnementsoversigt’ kan klikke på knappen ‘Forny abonnement’. Du vil nu komme til en ny side, hvor du kan vælge det antal måneder du vil forlænge dit abonnement med.

Abonnement i Minuba: betalingsplan

Herefter skal du vælge, hvilke brugerlicenser du skal have i Minuba:

Det vigtige i denne oversigt er, at du får tilpasset dine licenser til det antal aktive medarbejdere, du har oprettet i jeres Minuba. Du kan kan både fjerne og tilkøbe yderligere licenser. For at tilføje en licens skriver du 1, for at fjerne en licens skriver du -1.

Har du for mange aktive medarbejdere, kan du klikke på ‘Tandhjul’ -> ‘Administration’ -> ‘Brugere’, hvor du kan slette de brugere, som du ikke længere har brug for.

Når du laver ændringer i antal licenser og perioder kan du følge med i prisen i boksen til højre.


 

Tilpasning af dit abonnement i Minuba

For at kunne vise dig denne video, beder vi dig acceptere marketing og statistik cookies. Klik her for at acceptere.

Når du skal oprette en ny medarbejder, eller hvis en medarbejder stopper, skal du tilpasse dit abonnement.

Du tilføjer/sletter brugere ved at klikke på ‘Administration’ -> ‘Brugere’.

 

Opret ny bruger til din medarbejder

Opret den nye medarbejder ved at klikke på ‘Opret ny’ oppe i højre hjørne og vælg ‘Opret bruger’.

Du får nu følgende pop-up frem, hvor du kan vælge, hvilken licenstype der skal bruges. Hvis du har licenser, som ikke bliver brugt, står de under kolonnen ‘Frie licenser’.

Har du ikke nogle frie licenser for den valgte licenstype kan du vælge ‘Køb licens’. Du kommer videre til ‘Tilpas abonnement’, hvor du kan tilkøbe de licenser du har behov for. Du kan ændre flere licenser ad gangen, så du kan f.eks. tilkøbe 2 begrænset brugere og slette en ressource bruger samtidigt.

For at tilføje en licens skriver du 1, for at fjerne en licens skriver du -1.

Vælg de ønskede licenser, og kontroller det i boksen til højre.

Her kan du også vælge hvordan fakturaen skal sendes.

tilføj licens i Minuba

Fakturaen vil altid blive sendt til den nuværende brugers e-mailadresse, og man kan derudover tilføje flere e-mailadresser den også skal sendes til.
Hvis man har aktiveret Minuba til Minuba fakturering for sin virksomhed, vil fakturaen også dukke op under ”Indkøb” fanen.

Hvis ikke man har Minuba til Minuba fakturering, kan man vælge også at sende den som en offentlig faktura via. Nemhandel, ved at angive et EAN/GLN-nummer.

Du har nu tilføjet licenserne til din Minuba, og der vil ligge en faktura til betaling.

betal_faktura_nu.png

 

Ved opsigelse/sletning af en bruger

Hvis du ikke længere har behov for en bruger, så kan du altid opsige/slette brugeren. Når brugerlicensen er opsagt/slettet, vil kreditten for de resterende hele måneder, som er tilbage af den nuværende abonnementsperiode, blive overført til næste faktura.


Forrige artikel: ‘Brugertyper og priser Næste artikel: ‘Brug websitemodulet til at modtage bestillinger fra din hjemmeside’