PentaCon og Minuba samarbejder for at sikre effektiv drift

Pentacon

PentaCon A/S er et ERP og it-konsulent firma, der tilbyder effektive ERP-løsninger specialudviklet til at kunne dække kundens behov

Med over 20 års erfaring i branchen kan PentaCon A/S udvikle komplekse it-løsninger til alle typer erhverv, hvad end det omhandler økonomistyring, it-support eller udvikling af website eller -shop.

PentaCon A/S leverer totalløsninger, hvor kunden får opstillet det mest relevante ERP-system, som kan være tæt bundet sammen med en webshop eller andre eksterne systemer. Kunden får endvidere assistance til sammensætning af pc-løsninger eller server-support. Under hele processen, og indtil opgaven er i mål, sørger PentaCon for at kunden er velinformeret.

PentaCon A/S har stor erfaring med integration til eksterne systemer – bl.a. Minuba – til Microsoft Dynamics C5 og Uniconta.

Du finder guide til deres C5 løsning her.

C5 og Minuba parametre

Samarbejdet mellem PentaCon og Minuba

En af PentaCons og Minubas største prioriteter, er ved brug af it-værktøjer, at effektivisere og optimere kunders arbejdsprocesser. Derfor er en af PentaCons fornemmeste opgaver at opretholde en nem og sikker integration mellem Minuba og ERP-systemerne Microsoft Dynamics C5 og Uniconta, så kunderne altid er understøttet i deres arbejde.

Det skal være effektivt at synkronisere data mellem økonomisystemet og Minuba, hvad end det omhandler projektposter, kunders stamdata, projekter, eller andre lignende data. Der er således gode muligheder for at sammenkoble din Minuba med henholdsvis Microsoft Dynamics C5 og det nyere Uniconta.

Dette er med til at give kunden en højere værdi for brugen af Minubas software, uden at der skal forekomme begrænsninger.

På grund af vores tætte samarbejde er vi i stand til at designe og forbedre integrationen på en effektiv og sikker måde, der kommer kunderne til gode.