Tlf: 7070 2037
  • Log ind
  • Sprog
    • English
    • Nederlands
    • Svenska
    • Føroyar
    • Flag icons made by Freepik from www.flaticon.com
  • Funktioner
    • Gå til Funktioner
    • Min plan
    • Ordrestyring
    • Ledelsesoverblik
    • Arbejdssedler
    • Materialeregistrering
    • Tidsregistrering
    • Kvalitetssikring
    • Planlægning
    • Fakturering
    • Budget
    • Serviceaftaler
    • Anlæg
    • Entreprise
    • Minubas app
  • Partner Hub
    • Gå til Partner Hub
    • Grossister
    • Integrationer
    • Rådgivere
  • Priser
    • Gå til Priser
    • Minuba Plus
    • Minuba GO!
  • Support
    • Gå til support
    • Kurser
  • Videnscenter
    • Gå til Videnscenter
    • Artikler
    • Kundehistorier
    • Digitale downloads
  • Kontakt os
    • Gå til Kontakt os
    • Salgsafdelingen
    • Om os
    • Karriere
  • Prøv gratis

Forside / Om os

Om os

Ordrestyring til service- og håndværksvirksomheder

Med Minuba bliver hverdagen nemmere! Simpelthen fordi, at vi hver dag arbejder for at skabe et komplet online system til fakturering og ordrestyrings, som omfavner hele håndværks- og servicebranchens hverdag.

Derfor er vi også meget stolte af, at være en af Danmarks førende softwarevirksomheder indenfor professionelle IT-systemer til håndværkere og servicevirksomheder. Minuba opdateres 10 gange om året og det sikrer dermed håndværkeren altid at have et relevant system i dag, i morgen og om 10 år. Vi vil nemlig være håndværkernes foretrukne ordrestyringssystem - uanset størrelse.

Minuba henvender sig både til små og mellemstore service- og håndværksvirksomheder og tilbyder desuden gratis support.

Prøv gratis

Med Minuba bliver de vigtigste dele af forretningen samlet ét sted!

Med digital ordrestyring fra Minuba forøges overskuddet med en ny indsigt, og man får samtidig mulighed for at effektivisere virksomheden igennem hele værdikæden.

Minuba giver desuden mulighed for at vækste virksomheden på baggrund af fakta og ikke kun talent, fornuft og mavefornemmelser.

"Minuba hjælper håndværkere med at drive en professionel forretning og vi ser netop, at evnen til at skabe en forretning starter med et godt online værktøj", CEO Casper Hassø Nielsen.

Europas førende app til online fakturering og ordrestyring

Aldrig igen skulle håndværkeren miste overblikket over sit arbejde, men derimod altid have fuld adgang til hele sin forretning både på computer og smartphone.

Heldigvis er det lykkedes meget godt - Og i dag er Minuba én af Europas førende apps til online ordrestyring og fakturering til service- og håndværksvirksomheder, med datterselskaber i flere lande.

Vi hjælper kunderne med at digitalisere deres forretning og gå fra papir og blyant til online ordrestyring.

Gå fra virksomhed til forretning med Minuba!

Minuba leverer online ordrestyring og fakturering til håndværksvirksomheder i en lang række lande. Udover at have kontorer i både Danmark, Sverige og Holland, så har vi også kunder i både Polen, Finland og Schweiz samt på Grønland og Færøerne. Vi arbejder benhårdt på at gøre en forskel for alle i håndværks- og servicebranchen, og vi hjælper kunderne med at digitalisere deres forretning og dermed gå fra papir og blyant til online ordrestyring.

Hos Minuba har vi en ambition om, at et IT-system skal kunne håndtere avancerede data og samtidigt være enkelt at bruge. Derfor har vi udviklet Minuba efter filosofien: 'Det skal kunne en masse, og det skal bare virke på en enkel måde'. Hvorfor gøre det svært, når det kan gøres let?

Minubas online system til fakturering og ordrestyring giver et bedre overblik, en effektiv drift og øget likviditet i virksomheden. Med integration af hele arbejdsprocessen – fra første kundekontakt til sidste faktura.

Da Minuba så dagens lys!

Håndværks- og servicebranchen skulle introduceres for et system, som skulle nytænke og forenkle deres hverdag. Appen skulle hjælpe dem med at drive en professionelle forretning og gøre deres hverdag nemmere! Minubas historie starter altså helt tilbage i 2010.

Det online system til fakturering og ordrestyring, skulle blandt andet hjælpe alle håndværkere med at slippe for krøllede arbejdssedler og tidsregistreringer.

Kort sagt – hjælpe håndværkerne med at få en lettere hverdag, med mindre administrativt arbejde og med mere tid til at tjene penge og samtidig yde en god kundeservice.


Vores historie går helt tilbage til 2010

 

 

Rejsen fortsætter


Mission

Minubas mission er at levere et brugervenligt online system til fakturering og ordrestyring, som gør det muligt
at reducere mængden af manuelt administrativt arbejde – samtidig med at systemet er nemt
at anvende.

Vision

”At give alle håndværksvirksomheder mulighed for, at drive en professionel virksomhed, med
overblik, effektiv drift og øget likviditet i alle arbejdsprocesser – fra første kundekontakt til
sidste faktura.”

Her kan du læse de seneste artikler fra Minuba

Se alle artikler

Artikel

Virksomhe...

+1

  • Forretnings...
09.05.2025
Sådan effektiviserer du samarbejdet mellem virk...

af Camilla Winnes, Mi...

Artikel

Ordrestyring

+1

  • Fakturering
24.04.2025
Ugesedler til håndværkere – udfordringer og for...

af Emma Hald

Artikel

Forretnin...

+3

  • Fakturering
  • Ordrestyring
  • Virksomheds...
24.04.2025
Sagsstyring til håndværkere

af Emma Hald

Minuba
  • Funktioner
  • Grossister
  • Integrationer
  • Rådgivere
Support
  • Hjælpecenter
  • Udvikler
  • Driftstatus
  • Nyhedsmail
Om os
  • Kontakt
  • Om os
  • Karriere i Minuba
  • Presse
Mere info
  • Privatliv
  • Vilkår Minuba Plus
  • Vilkår Minuba GO!
Sjælland
Hollandsvej 12, 2. sal
2800 Kgs. Lyngby
Denmark
CVR 33259336

+45 7070 2037
support@minuba.dk
Jylland
Workspace Århus
Haslegårdsvej 8-12
8210 Aarhus V
Social Media
Minuba Plus
Minuba GO!