Tlf: 7070 2037
  • Log ind
  • Sprog
    • English
    • Nederlands
    • Svenska
    • Føroyar
    • Flag icons made by Freepik from www.flaticon.com
  • Funktioner
    • Gå til Funktioner
    • Min plan
    • Ordrestyring
    • Ledelsesoverblik
    • Arbejdssedler
    • Materialeregistrering
    • Tidsregistrering
    • Kvalitetssikring
    • Planlægning
    • Fakturering
    • Budget
    • Serviceaftaler
    • Anlæg
    • Entreprise
    • Minubas app
  • Partner Hub
    • Gå til Partner Hub
    • Grossister
    • Integrationer
    • Bogholdere og revisorer
    • Øvrige samarbejdspartnere
  • Priser
    • Gå til Priser
    • Minuba Plus
    • Minuba GO!
  • Support
    • Gå til support
    • Kurser
  • Videnscenter
    • Gå til Videnscenter
    • Artikler
    • Kundehistorier
    • Digitale downloads
  • Kontakt os
    • Gå til Kontakt os
    • Salgsafdelingen
    • Om os
    • Karriere
  • Prøv gratis
  • Book møde

Forside / Nem betaling

Nem betaling = hurtig betaling

Få dine penge op til 3x hurtigere

Vi ved, at mange oplever, at fakturaer bliver betalt langsomt – eller slet ikke. Med Vibrant betalingslinks kan du sikre, at dine betalinger kommer hurtigere ind på kontoen.

Ved at gøre det nemt for dine kunder at betale med det samme, reducerer du risikoen for forsinkelser og likviditetsudfordringer.

Betalingslinks tilbyder flere forskellige betalingsmetoder, såsom MobilePay, Apple Pay eller almindelig kortbetalinger, så dine kunder kan betale, når det passer dem bedst – med det de er vant til.

Betalingslinks hjælper også med at reducere fejl og manuelle indtastninger, da alt er automatiseret. Ingen forkert beløb, ingen misforståelser – bare hurtige og præcise betalinger.

Vibrant er fuldt integreret i Minuba – du behøver ikke gøre andet end at fortsætte med det, du allerede gør. Alle betalinger opdateres automatisk, og systemet er forbundet med dine regnskabssystemer, så du får fuld kontrol over betalte og ubetalte fakturaer. Automatisk bogføring og et strømlinet overblik – uden ekstra arbejde fra din side.

Få dine betalinger hurtigere – direkte fra din faktura

Resultatet?

  • Mindre administration - mere håndværk
  • Bedre likviditet og hurtigere cashflow
  • Større tryghed og bedre arbejdslivsbalance
  • Ingen oprettelsesgebyrer, binding eller månedlige abonnementer på Vibrant integrationen
  • Bedre beslutningsgrundlag med opdaterede nøgletal og data

Vil du høre mere? Bliv kontaktet for en uforpligtende gennemgang af Minuba og få 30 dages gratis prøveperiode.

Kontakt mig

4 gode grunde til, at betalingslinks er en fordel for dig

Der er mange fordele ved at bruge betalingslinks til at optimere din fakturering og betalingsproces:

  1. Fleksible betalingsmuligheder: Giv dine kunder friheden til at vælge den betalingsmetode, de foretrækker—kreditkort, MobilePay, Dankort eller andre moderne betalingsløsninger.
  2. Hurtigere betalinger: Uanset om betalingslinket er på en faktura eller sendt via e-mail, kan dine kunder betale med få klik, hvilket sikrer, at du får dine penge hurtigere. Kunden skal ikke til at logge ind i banken og sørge for at det rigtige nummer, eller beløb på regningen, er skrevet ind.
  3. Automatisk bogføring: Når dine kunder betaler, opdateres betalingsdata automatisk i Minuba, så du sparer tid og minimerer risikoen for fejl.
  4. Forbedret kundeoplevelse: En nem og sikker betalingsproces betyder tilfredse kunder, der oplever dig som en moderne og professionel samarbejdspartner.

Funktioner lavet til dig

Min plan
Ordrestyring
Ledelsesoverblik
Arbejdssedler
Planlægning
Materialeregistrering
Tidsregistrering
Kvalitetssikring
Fakturering
Budget
Serviceaftaler
Anlæg
Entreprise
Minubas app
Min plan

Opgavestyring til håndværkere

Savner du overblik over arbejdsopgaver? Husker du hvilke sager der er tildelt dig, eller hvilke puljesager, der ligger klar?

Med Minubas funktion 'Min plan' får du overblik over alle dine sager på én gang! Funktionen fungerer som en kalender, der hjælper dig med at holde styr på virksomhedens håndværksopgaver.

Læs mere om Min plan

Ordrestyring

Online ordrestyring til håndværkere

Har du styr på din virksomheds arbejdsproces fra du opretter et tilbud til du afslutter en ordre?

Med Minubas ordrestyring er det nemt og hurtigt at oprette nye tilbud og ordrer! Minubas ”Overblik” giver dig overblik over alle jeres sager.

Læs mere om Ordrestyring

Ledelsesoverblik

Forstå din håndværksforretning bedre

Ved du, hvilke opgaver du tjener mest penge på?

Med Minubas Ledelsesoverblik får du overblik over, hvor sund din forretning er, og hvor der er plads til forbedringer. Gennem et bredt udvalg af grafer og rapporter kan du hurtigt se, hvilke typer af opgaver du skal satse på.

Læs mere om Ledelsesoverblik

Arbejdssedler

Mindre tidsspild - mere tid til håndværk

Savner du en struktureret og ensartet måde at håndtere jeres sager?

Med Minubas digitale Arbejdssedler er alt, der vedrører en sag, samlet et sted! Al information og dokumentation ligger samlet på din digitale arbejdsseddel – herunder billeder, dokumentation, forbrug, beregning af dækningsgrad, og lovpligtige dokumenter som fx. kvalitetssikringsdokumenter.

Læs mere om Arbejdssedler

Planlægning

Planlægning til din håndværksforretning

Savner du et planlægningsværktøj, der giver dig det fulde overblik over dine medarbejderes arbejdskalendere?

Med Planlægning i Minuba, mister du aldrig overblikket over planlægningen. Du kan bl.a. nemt se, hvornår dine medarbejdere er ledige - så du ved, hvornår din håndværksforretning har kapacitet til at tage nye opgaver ind.

Læs mere om Planlægning

Materialeregistrering

Nem materialeregistrering

Husker du at få registreret alle materialerne, som der bliver brugt på jeres sager?

Med Minubas materialeregistrering er det nemt for dig løbende at registrere og styre forbruget under hver enkelte sag – både jeres egne materialer og grossisternes. Registrér direkte eller overfør materialer fra jeres indkøbsfaktura.

Læs mere om Materialeregistrering

Tidsregistrering

Online tidsregistrering til din håndværksforretning

Har I problemer med at få jeres medarbejdere til at registrere deres timer?

Med Minubas online tidsregistrering er det nemt for dine medarbejdere at registrere deres timer eller fravær – og funktionen gør det samtidig nemt for jeres administration, at se timerne fordelt på hver sag.

Læs mere om Tidsregistrering

Kvalitetssikring

Digital kvalitetssikring til din håndværksforretning

Bruger I mange ressourcer på at holde styr på jeres kvalitetssikring?

Med Minubas kvalitetssikringssystem, er det let for din håndværksforretning at overholde det lovpligtige i forbindelse med jeres arbejde. Funktionen gør det samtidig nemt og hurtigt for jer at finde kvalitetssikringsdokumenterne frem, fx i forbindelse med audit.

Læs mere om Kvalitetssikring

Fakturering

Nem og hurtig fakturering til din håndværksforretning

Har du svært ved at få det fulde overblik over din forretnings fakturering? Hvad der er faktureret? Og hvad der ligger og venter?

Med Minubas online faktureringssystem har du altid det fulde overblik over, hvilke sager, der er blevet faktureret, hvilke der er blevet krediteret, samt hvilke fakturaer, der stadigvæk ligger som kladder.

Læs mere om Fakturering

Budget

Få styr på økonomien

Arbejder din håndværksforretning med større fastprissager?

Med Minubas budgetmodul kan du altid følge med i din forretnings økonomi. Du kan nemt se, hvordan økonomien udvikler sig på dine forskellige ordrer - også selvom det er større og længerevarende opgaver.

Læs mere om Budgetmodul

Serviceaftaler

Sæt system i tilbagevendende ordrer

Har du tilbagevendende ordrer fra de samme kunder eller kunne du godt tænke dig det? Så er det en fordel for din virksomhed, at du får aftalerne sat i system!

Med Minubas servicemodul kan du tilbyder dine kunder en fast serviceaftale. Minubas Serviceaftale-modul forenkler og optimerer din arbejdsproces, når du har gentagne ordrer fra dine kunder.

Læs mere om Serviceaftaler

Anlæg

Systematisér servicering af anlæg

Servicerer din håndværksvirksomhed mange anlæg? Og mange forskellige anlæg?

Med anlæg i Minuba kan du frigive tid hos dine medarbejdere, ved at samle al relevant information om et anlæg ét sted. Med få klik kan du få overblik over alle de ordrer, der er knyttet til et anlæg, så du nemt kan se, hvad der seneste er blevet udført på anlægget og hvornår.

Læs mere om Anlæg

Entreprise

Få styr på store entrepriseprojekter med Minuba

Er du træt af at holde styr på dine store entreprisesager med komplekse Excel-ark? Med Minuba kan du nemt og enkelt holde styr på dine entreprisesager, fakturere sagen ud fra fremdriften, og sende stadeopgørelsen til din kunde. På den måde får du fuldt overblik over økonomi og fremdrift.

Læs mere om Entreprise

Minubas app

Følg arbejdet uanset hvor du er

Med Minubas app til smartphone og tablet kan du styre dine sager, og følge med i arbejdet, uden at skulle være bundet til dit kontor. Du kan følge arbejdet via din mobil og se, hvor alle medarbejdere befinder sig – selv når du selv er ude og arbejder.

Læs mere om Minubas app

Virksomheder der bruger Minuba

Bliv kontaktet

Udfyld formularen nedenfor og blive kontaktet af Minuba, som vil guide dig gennem de få steps, der skal til for at få sat en konto op og få den forbundet til din Minuba. Er du endnu ikke Minuba kunde får du endvidere:

  • En skræddersyet introduktion til, hvordan Minuba passer til din virksomhed, og hvor vi kan bringe værdi til netop jeres forretning
  • 30 dages gratis adgang til Minuba Plus
  • Mulighed for at stille alle dine spørgsmål direkte
  • Løbende sparring til jeres setup

 

 

 

Minuba
  • Funktioner
  • Grossister
  • Integrationer
  • Bogholdere og revisorer
  • Øvrige samarbejdspartnere
Support
  • Hjælpecenter
  • Udvikler
  • Driftstatus
  • Nyhedsmail
Om os
  • Kontakt
  • Om os
  • Karriere i Minuba
  • Presse
  • Anbefal Minuba
Mere info
  • Privatliv
  • Vilkår Minuba Plus
  • Vilkår Minuba GO!
Sjælland
Hollandsvej 12, 2. sal
2800 Kgs. Lyngby
Denmark
CVR 33259336

+45 7070 2037
support@minuba.dk
Jylland
Workspace Århus
Haslegårdsvej 8-12
8210 Aarhus V
Social Media
Minuba Plus
Minuba GO!