Tlf: 7070 2037
  • Log ind
  • Sprog
    • Nederlands
    • Svenska
    • Føroyar
    • Flag icons made by Freepik from www.flaticon.com
  • Funktioner
    • Min plan
    • Ordrestyring
    • Ledelsesoverblik
    • Arbejdssedler
    • Materialeregistrering
    • Tidsregistrering
    • Kvalitetssikring
    • Planlægning
    • Fakturering
    • Budget
    • Serviceaftaler
    • Anlæg
    • Entreprise
    • Minubas app
    • Gå til Funktioner
  • Integrationer
    • Grossister
    • Integration via API
    • Partnere
  • Pris
    • Minuba Plus
    • Minuba GO!
    • Priser
  • Support
    • Kurser
    • Webinar
    • Gå til support
  • Videnscenter
    • Artikler
    • Kundehistorier
  • Kontakt os
    • Salgsafdelingen
    • Om os
    • Gå til Kontakt os
  • Prøv gratis

Minuba Plus – NYT DESIGN

Få adgang til alle funktionerne med Minuba Plus

Med Minuba Plus får du alle fordelene ved online fakturering og ordrestyring

Ønsker du adgang til alle funktionerne i Minuba, samt adgang til materialer fra over 80 grossister?

Så er Minuba Plus noget for dig.

I Minuba Plus har du styr på alle virksomhedens arbejdsprocesser, og du har adgang til funktioner som Ledelsesoverblik, Planlægningsværktøj, Serviceaftaler og meget, meget mere...

Prøv gratis i 30 dage Kontakt os

DKK 259 pr. bruger pr. måned

Administrativ bruger

Adgang til alle rettigheder samt alle funktionaliteter i systemet.

Funktioner
  • Arbejdsseddel
  • Tidsregistrering
  • Dokumentation
  • Gratis app (iOS og Android)
  • Gratis support
  • Kvalitetssikring
  • Ordrestyring (ordreoprettelse)
  • Planlægning
  • Materialeregistrering
  • Ekstra arbejde
  • Varekatalog med egne varer og stregkoder
  • Kunde- og adressekartotek
  • Fakturering
  • Serviceaftaler
  • Tilbudsgivning
  • Ressourceadministration
  • Ledelsesoverblik (rapporter og statistik)
  • Logo og dokumentlayout
  • Grossistaftaler
  • Tilbudsskabeloner
  • Rykker- og inkassostyring
Læs alle funktioner Luk

DKK 169 pr. bruger pr. måned

Begrænset bruger

Adgang til at oprette ordrer, registrere materialer, kvalitetssikring, mv.

Funktioner
  • Arbejdsseddel
  • Tidsregistrering
  • Dokumentation
  • Gratis app (iOS og Android)
  • Gratis support
  • Kvalitetssikring
  • Ordrestyring (ordreoprettelse)
  • Planlægning
  • Materialeregistrering
  • Ekstra arbejde
  • Varekatalog med egne varer og stregkoder
  • Kunde- og adressekartotek
Læs alle funktioner Luk

DKK 99 pr. bruger pr. måned

Ressource bruger

Adgang til arbejdssedler, dokumentation og timeregistrering.

Funktioner
  • Arbejdsseddel
  • Tidsregistrering
  • Dokumentation
  • Gratis app (iOS og Android)
  • Gratis support
Læs alle funktioner Luk

Ressource

Silhouet af kran ressource Planlæg dine maskiner, dine arbejdsmænd og andre, der ikke skal logge på systemet – men få deres omkostning med på fakturaen.
Administrativ bruger planlægger Ressourcens tid og kalender.
DKK 29  pr. ressource pr. måned

 

Tilpas din Minuba Plus til virksomhedens størrelse

Uanset om du har en lille eller stor virksomhed, kan du nemt og hurtigt tilpasse antal brugere efter netop jeres behov! Du betaler altså kun for det, som du har brug for.

Nedenfor kan du se tre forskellige eksempler på, hvad det vil koste at implementere Minuba Plus afhængigt af virksomhedens størrelse.

Lille firma

En lille virksomhed med mellem 1-15 ansatte

Eksempel:
  • 1 x Administrativ bruger
  • 1 x Begrænset bruger
  • 1 x Ressource bruger

DKK 527 pr. måned

Mellemstort firma

En mellemstor virksomhed er mellem 16-50 ansatte

Eksempel:
  • 2 x Administrativ bruger
  • 4 x Begrænset bruger
  • 12 x Ressource bruger

DKK 2.382 pr. måned

Stort firma

En stor virksomhed kan være omkring 51+ ansatte

Eksempel:
  • 5 x Administrativ bruger
  • 30 x Begrænset bruger
  • 17 x Ressource bruger

DKK 8.048 pr. måned

Kom i gang med Minuba Plus! Prøv gratis i 30 dage

Fakturering og ordrestyring til service- og håndværksbranchen

Ved at oprette en gratis demokonto, får du fuld adgang til alle Minuba Plus mange funktioner og moduler.

Brug de 30 dage til at lære Minuba Plus at kende, og få overblik over, hvad systemet kan tilbyde dig og din virksomhed.

Sådan kommer du i gang:

Udfyld formularen og få fuld adgang til Minuba Plus. Så kan du i ro og mag se og prøve opsætning og funktioner.

Der er en kort guide indbygget i systemet, men vi sender også mails, der forklarer, hvordan du hurtigt kommer i gang.

Vi kontakter dig inden prøveperiodens udløb for at høre, hvad du synes.

Du er naturligvis altid velkommen til at kontakte os på tlf.: 7070 2037 eller på mail: support@minuba.dk, hvis du har nogle spørgsmål. Vores supportteam er klar til at hjælpe dig alle ugens hverdage mellem kl. 8-16.

Hvorfor skal jeg udfylde disse felter

Vi vil gerne høre fra dig

  • Skriv til os

    support@minuba.dk

  • Ring til os

    Tlf: +45 7070 2037

  • Åbningstider

    Mandag - fredag kl. 08-16

Har du eller dine medarbejdere brug for at få gennemgået to eller flere dele af Minuba

Så har du mulighed for at booke et Minuba hel- eller halvdagskursus. Kurset kan afholdes hos Minuba eller ude hos jer.

Vi afholder også kurser på udvalgte lokationer rundt om i landet. Her kan der være op til 20 kursister ad gangen.

Læs mere om kurser her

Læs vores kundehistorier

Se alle vores kundehistorier

Murer

Murerfirmaet Maz: Minuba er helt sikkert et system, som jeg vil anbefale til andre

Læs mere

VVS

Triton VVS & Kloak: Minuba er det helt rigtige system for mig!

VVS

Smidig håndværksstyring med Minuba GO!

Spørgsmål og svar

Hvad skal du gøre og hvad kan du forvente som bruger af Minuba Plus

  • Hvad koster Minuba Plus?

    For kr. 259,00 per måned får du en Administrativ bruger og fuld adgang til Minuba Plus.

    Du betaler minimum for 6 måneder for at komme i gang. Skulle en medarbejder stoppe i perioden er der ingen grund til panik, da vi overfører det resterende beløb til dine andre brugere. Med andre ord mister du aldrig dine penge hos Minuba!

  • Hvad omfatter prisen?

    Du får brugen af Minuba Plus sammen med support, opdateringer og ny-udviklede features. Kort sagt – ALT!

  • Hvordan kommer jeg i gang?

    Skriv dig op til en gratis demo, og gå i gang! Begynd at oprette din virksomhed, dine brugere, dine grossister, m.v. i Minuba Plus. Så er du i gang! Vores helt fantastiske support-team kontakter dig, for at sikre, at vores samarbejde kommer godt fra start.

  • Rabatter?

    Vi yder de samme rabatter til alle vores kunder. Her kan du ikke opnå en ekstra rabat – selvom du presser på. Men vi vil gerne fortælle dig om de rabatter vi tilbyder alle vores kunder. Med andre ord, er der rabatter at få til de kunder, der tror på Minuba, og som vil samarbejde med os.

Minuba
  • Funktioner
  • Integrationer
  • Grossister
  • Partnere
Support
  • Hjælpecenter
  • Udvikler
  • Driftstatus
  • Nyhedsmail
Om os
  • Webinar
  • Presserum
  • Job & Karriere
  • Kontakt os
Mere info
  • Sikkerhed
  • Privatliv
  • Vilkår
Sjælland
Hollandsvej 12, 2. sal
2800 Kgs. Lyngby
Denmark
CVR 33259336

+45 7070 2037
support@minuba.dk
Jylland
Workspace Århus
Haslegårdsvej 8-12
8210 Aarhus V
Social Media
Minuba Plus
Minuba GO!
Minuba demo aftale- og servicevilkår

Minuba aftale- og servicevilkår

Denne aftale er gældende fra oprettelse af DEMO-konto, og til et egentlig kundeforhold træder i kraft, eller DEMO-kontoen nedlægges.

DEMO kontoens formål er at give virksomheder i Minubas målgruppe mulighed for uforpligtende at afprøve Minuba. Ved oprettelse af DEMO kontoen, erklærer opretteren sig indforstået med at blive kontaktet af en af Minubas salgskonsulenter.


Tavshedspligt og konfidentialitet

Begge parter indvilger i, også efter DEMO periodens ophør, ikke på nogen måde at videregive nogen former for følsomme oplysninger vedrørende den modsatte part, herunder, men ikke begrænset til, kunde- og sagsinformationer, forretningsforbindelser og anden tilknytning til den modsatte part, herunder personer, virksomheder eller andre organisationer.

Ejendoms- og ophavsret

Minuba ApS har ejendoms- og ophavsret til Minuba. Kunden må under ingen omstændigheder overdrage Minuba eller relateret materiale til tredjepart, medmindre der specifikt forefindes en særskilt skriftlig aftale herom.

Kundeansvar

Alene Kunden er ansvarlig for enhver form for aktivitet der foregår ved brug af kundens DEMO-konti, herunder at huske at logge ud efter endt brug.

Kunden skal straks informere Minuba ApS om enhver form for uautoriseret brug af kundens kodeord eller DEMO-konti, samt en hvilken som helst anden form for sikkerhedsbrud som kunden kender til eller har mistanke om. Ligeledes skal kunden efter bedste evne straks forsøge at stoppe enhver uretmæssig kopiering og distribution af indhold, såfremt kunden har kendskab til dette.

Behandling af personoplysninger

Minuba ApS er overfor Kunden databehandler for de personoplysninger, som Kunden opbevarer og i øvrigt behandler i Minuba. For behandling af Kundens personoplysninger er aftalt følgende: Begge parter skal løbende gennemføre passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger, der opfylder kravene i Forordning 2016/679 (”Forordningen”), for at sikre beskyttelse af de registreredes rettigheder.

Minuba ApS skal overholde og opfylde kravene i artikel 28 i Forordningen, herunder mod sædvanlig timebetaling, yde Kunden den i artikel 28 anførte bistand og stille oplysninger og nødvendig dokumentation til rådighed for Kunden, så Kunden kan føre tilsyn med Minuba ApS’s overholdelse af kravene i artikel 28, herunder ved at give mulighed for og bidrage til revision og audit.

Minuba ApS skal have ret til for egen regning og risiko, at anvende underleverandører, der også behandler Kundens personoplysninger. Minuba ApS skal ved påtænkte skift af en underleverandør eller anvendelse af en ny underleverandør skriftligt underretter Kunden, mindst 30 dage før det påtænkte skifte/ny underleverandør. Kunden har ret til at komme med indsigelser mod den påtænkte skifte/ny underleverandør.

Minuba ApS påser at alle underleverandører opfylder kravene i artikel 28 i forordningen og forpligtelserne i dette afsnit.

Minuba ApS må ikke uden Kundens skriftlige forudgående tilladelse overføre Kundens personoplysninger til lande uden for EU/EØS.
Al behandling af Kundens personoplysninger sker i henhold til Kundens dokumenterede instruks. Den dokumenterede instruks udgøres dels af parternes aftalegrundlag, så de behandlinger der er nødvendige for at Minuba ApS kan opfylde indgåede aftaler med Kunden, kan udføres, og dels af de særskilte instrukser, som Kunden måtte give til Minuba ApS.

Hvis Kunden ikke instruerer Minuba ApS om andet, så er Minuba ApS berettigede og forpligtet til at slette Kundens personoplysninger senest 3 måneder efter, at forretningsforholdet mellem parterne er endeligt ophørt.
Kunden må ikke anvende Minuba til behandling af andre kategorier af registrerede eller andre typer af personlige information, end det Minuba er beregnet til.

Minuba ApS har ret til, at anonymisere Kundens informationer og andre data, og anvende dem, enten selv eller i samarbejde med andre.

Minuba ApS er berettiget til at anvende Kundens data, herunder personoplysninger, i anonymiseret form, hvor det ikke er muligt at spore data eller personoplysninger til kunden eller nogen bestemt fysisk person, herunder i samarbejde med tredjemand

Ansvarsbegrænsning

Ingen af parterne er ansvarlige overfor den anden part i forhold til indirekte skader, følgeskader eller særlige skader, her inkluderet tab af profit, tab af data eller krav fra eventuelle tredje parter. Denne ansvarsbegrænsning er gældende uanset grunden til problemet, heri inkluderet, men ikke begrænset til, uagtsomhed.

Minuba ApS er ikke ansvarlig for eventuel uautoriseret adgang til, eller ændring af, kundens transmissioner eller data, materiale, informationer eller data der er sendt eller modtaget, uanset at data er blevet modtaget af Minuba ApS, samt enhver transaktion der indtastes i Minuba.


Tvister og uoverensstemmelser

Hvis denne aftale giver anledning til uenighed mellem parterne, skal disse søges løst i mindelighed. I tilfælde af at en mindelig løsning ikke kan opnås, afgøres uenighederne efter dansk ret, idet Sø- og Handelsretten som aftalt værneting.