Vibrant Betalingslinks
Betaling
Om
Vibrant Betalingslinks gør det muligt for Minuba-brugere at sende betalingslinks med deres faktura så kunderne nemt og hurtigt kan betale dem.
Mere information
Få dine penge op til 3x hurtigere
Vi ved, at mange oplever, at fakturaer bliver betalt langsomt – eller slet ikke. Med Vibrant betalingslinks kan du sikre, at dine betalinger kommer hurtigere ind på kontoen.
Ved at gøre det nemt for dine kunder at betale med det samme, reducerer du risikoen for forsinkelser og likviditetsudfordringer.
Betalingslinks tilbyder flere forskellige betalingsmetoder, såsom MobilePay, Apple Pay eller almindelig kortbetalinger, så dine kunder kan betale, når det passer dem bedst – med det de er vant til.
Betalingslinks hjælper også med at reducere fejl og manuelle indtastninger, da alt er automatiseret. Ingen forkert beløb, ingen misforståelser – bare hurtige og præcise betalinger.
Vibrant er fuldt integreret i Minuba – du behøver ikke gøre andet end at fortsætte med det, du allerede gør. Alle betalinger opdateres automatisk, og systemet er forbundet med dine regnskabssystemer, så du får fuld kontrol over betalte og ubetalte fakturaer. Automatisk bogføring og et strømlinet overblik – uden ekstra arbejde fra din side.
4 gode grunde til, at betalingslinks er en fordel for dig
Der er mange fordele ved at bruge betalingslinks til at optimere din fakturering og betalingsproces:
- Fleksible betalingsmuligheder: Giv dine kunder friheden til at vælge den betalingsmetode, de foretrækker—kreditkort, MobilePay, Dankort eller andre moderne betalingsløsninger.
- Hurtigere betalinger: Uanset om betalingslinket er på en faktura eller sendt via e-mail, kan dine kunder betale med få klik, hvilket sikrer, at du får dine penge hurtigere. Kunden skal ikke til at logge ind i banken og sørge for at det rigtige nummer, eller beløb på regningen, er skrevet ind.
- Automatisk bogføring: Når dine kunder betaler, opdateres betalingsdata automatisk i Minuba, så du sparer tid og minimerer risikoen for fejl.
- Forbedret kundeoplevelse: En nem og sikker betalingsproces betyder tilfredse kunder, der oplever dig som en moderne og professionel samarbejdspartner.
Kontakt Vibrant
Udfyld formularen nedenfor. Du vil herefter blive kontaktet af Vibrant, som vil guide dig gennem de få steps, der skal til for at få sat en konto op og få den forbundet til din Minuba.
Minuba demo aftale- og servicevilkår
Minuba aftale- og servicevilkår
Denne aftale er gældende fra oprettelse af DEMO-konto, og til et egentlig kundeforhold træder i kraft, eller DEMO-kontoen nedlægges.
DEMO kontoens formål er at give virksomheder i Minubas målgruppe mulighed for uforpligtende at afprøve Minuba. Ved oprettelse af DEMO kontoen, erklærer opretteren sig indforstået med at blive kontaktet af en af Minubas salgskonsulenter.
Tavshedspligt og konfidentialitet
Begge parter indvilger i, også efter DEMO periodens ophør, ikke på nogen måde at videregive nogen former for følsomme oplysninger vedrørende den modsatte part, herunder, men ikke begrænset til, kunde- og sagsinformationer, forretningsforbindelser og anden tilknytning til den modsatte part, herunder personer, virksomheder eller andre organisationer.
Ejendoms- og ophavsret
Minuba ApS har ejendoms- og ophavsret til Minuba. Kunden må under ingen omstændigheder overdrage Minuba eller relateret materiale til tredjepart, medmindre der specifikt forefindes en særskilt skriftlig aftale herom.
Kundeansvar
Alene Kunden er ansvarlig for enhver form for aktivitet der foregår ved brug af kundens DEMO-konti, herunder at huske at logge ud efter endt brug.
Kunden skal straks informere Minuba ApS om enhver form for uautoriseret brug af kundens kodeord eller DEMO-konti, samt en hvilken som helst anden form for sikkerhedsbrud som kunden kender til eller har mistanke om. Ligeledes skal kunden efter bedste evne straks forsøge at stoppe enhver uretmæssig kopiering og distribution af indhold, såfremt kunden har kendskab til dette.
Behandling af personoplysninger
Minuba ApS er overfor Kunden databehandler for de personoplysninger, som Kunden opbevarer og i øvrigt behandler i Minuba. For behandling af Kundens personoplysninger er aftalt følgende: Begge parter skal løbende gennemføre passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger, der opfylder kravene i Forordning 2016/679 (”Forordningen”), for at sikre beskyttelse af de registreredes rettigheder.
Minuba ApS skal overholde og opfylde kravene i artikel 28 i Forordningen, herunder mod sædvanlig timebetaling, yde Kunden den i artikel 28 anførte bistand og stille oplysninger og nødvendig dokumentation til rådighed for Kunden, så Kunden kan føre tilsyn med Minuba ApS’s overholdelse af kravene i artikel 28, herunder ved at give mulighed for og bidrage til revision og audit.
Minuba ApS skal have ret til for egen regning og risiko, at anvende underleverandører, der også behandler Kundens personoplysninger. Minuba ApS skal ved påtænkte skift af en underleverandør eller anvendelse af en ny underleverandør skriftligt underretter Kunden, mindst 30 dage før det påtænkte skifte/ny underleverandør. Kunden har ret til at komme med indsigelser mod den påtænkte skifte/ny underleverandør.
Minuba ApS påser at alle underleverandører opfylder kravene i artikel 28 i forordningen og forpligtelserne i dette afsnit.
Minuba ApS må ikke uden Kundens skriftlige forudgående tilladelse overføre Kundens personoplysninger til lande uden for EU/EØS.
Al behandling af Kundens personoplysninger sker i henhold til Kundens dokumenterede instruks. Den dokumenterede instruks udgøres dels af parternes aftalegrundlag, så de behandlinger der er nødvendige for at Minuba ApS kan opfylde indgåede aftaler med Kunden, kan udføres, og dels af de særskilte instrukser, som Kunden måtte give til Minuba ApS.
Hvis Kunden ikke instruerer Minuba ApS om andet, så er Minuba ApS berettigede og forpligtet til at slette Kundens personoplysninger senest 3 måneder efter, at forretningsforholdet mellem parterne er endeligt ophørt.
Kunden må ikke anvende Minuba til behandling af andre kategorier af registrerede eller andre typer af personlige information, end det Minuba er beregnet til.
Minuba ApS har ret til, at anonymisere Kundens informationer og andre data, og anvende dem, enten selv eller i samarbejde med andre.
Minuba ApS er berettiget til at anvende Kundens data, herunder personoplysninger, i anonymiseret form, hvor det ikke er muligt at spore data eller personoplysninger til kunden eller nogen bestemt fysisk person, herunder i samarbejde med tredjemand
Ansvarsbegrænsning
Ingen af parterne er ansvarlige overfor den anden part i forhold til indirekte skader, følgeskader eller særlige skader, her inkluderet tab af profit, tab af data eller krav fra eventuelle tredje parter. Denne ansvarsbegrænsning er gældende uanset grunden til problemet, heri inkluderet, men ikke begrænset til, uagtsomhed.
Minuba ApS er ikke ansvarlig for eventuel uautoriseret adgang til, eller ændring af, kundens transmissioner eller data, materiale, informationer eller data der er sendt eller modtaget, uanset at data er blevet modtaget af Minuba ApS, samt enhver transaktion der indtastes i Minuba.
Tvister og uoverensstemmelser
Hvis denne aftale giver anledning til uenighed mellem parterne, skal disse søges løst i mindelighed. I tilfælde af at en mindelig løsning ikke kan opnås, afgøres uenighederne efter dansk ret, idet Sø- og Handelsretten som aftalt værneting.