IntraManager Board
Rapportering
Om
Boost visualiseringen af din Minuba-data med IntraManager Board
Mere information
Boost visualiseringen af din Minuba-data med IntraManager Board
Tag styringen over din virksomhed med integrationen med IntraManager Board og Minuba.
Ved at forbinde IntraManager Board og Minuba, kan du sætte trumf på visualiseringen af dine data på tværs af flere systemer – helt uden brug af besværlige, matematiske formler. Med integrationen mellem systemerne, kan du bevare overblikket over dinvirksomheds nøgletal og bringe dine vigtigste KPI’er i spil.
Visualisér dine data fra Minuba
Sammen har IntraManager og Minuba fundet en måde, hvorpå kunderne kan få endnu større værdi gennem visualisering af data fra Minuba på IntraManagers dashboards.
Som bruger af Minuba vil du opleve en lang række fordeleved at bruge IntraManager Board som dit visualiseringsværktøj. Med Board kan du blandt andet:
- Få et live overblik over din virksomhed og dens nøgletal
- Være proaktiv, spotte tendenser og reagerer hurtigt vedudsving
- Nemt opsætte dashboards med vores drag-and-dropwidgets
- Kombinere data fra forskellige systemer på ét og samme dashboard (f.eks. data fra Minuba og e-conomic)
- Se dine dashboards og nøgletal på farten med IntraManager Board appen
Vil du sætte trumf på visualiseringen af dine data fra Minuba?
Vil du sætte trumf på visualiseringen af dine data fra Minuba? Så kan du prøve IntraManager Board gratis i 30 dage.
I prøveperioden har du naturligvis adgang til alle Boards features – heriblandt vores smarte tv-funktion, som lader dig bestemme centralt, hvad der ska vises hvor og den helt nye IntraManager Board app, som gør det muligt for dig at se dine dashboards selvom du er på farten.
Derudover har du selvfølgelig også gratis onboarding og support.
IntraManager Board - dit værktøj til visualisering, performance og motivation
Sådan kommer du i gang
Med den direkte integration mellem Minuba og IntraManager Board, kan du nemt forbinde de to systemer.
For at forbinde systemerne og lave dine dashboards i IntraManager Board, skal du blot følge de nedenstående trin:
- Log ind på din Board-platform her
- Gå til ”Indstillinger” og dernæst ”Integrationer”
- Tryk på ”Opret integration” i øverste højre hjørne
- Klik på Minuba i oversigten
- Giv integrationen en titel (f.eks. Minuba) og tryk på ”Næste”
- Indtast Auth key, brugernavn samt adgangskode og tryk derefter på ”Næste”
- Få Board til at tjekke oplysningerne igennem
- Når oplysninger er tjekket igennem og de er korrekte, skal du blot trykke på ”Gem”
- IntraManager Board og Minuba er nu forbundet, og du kan nu opsætte dine dashboards med Minuba-data
Bliv kontaktet af IntraManager
Minuba demo aftale- og servicevilkår
Minuba aftale- og servicevilkår
Denne aftale er gældende fra oprettelse af DEMO-konto, og til et egentlig kundeforhold træder i kraft, eller DEMO-kontoen nedlægges.
DEMO kontoens formål er at give virksomheder i Minubas målgruppe mulighed for uforpligtende at afprøve Minuba. Ved oprettelse af DEMO kontoen, erklærer opretteren sig indforstået med at blive kontaktet af en af Minubas salgskonsulenter.
Tavshedspligt og konfidentialitet
Begge parter indvilger i, også efter DEMO periodens ophør, ikke på nogen måde at videregive nogen former for følsomme oplysninger vedrørende den modsatte part, herunder, men ikke begrænset til, kunde- og sagsinformationer, forretningsforbindelser og anden tilknytning til den modsatte part, herunder personer, virksomheder eller andre organisationer.
Ejendoms- og ophavsret
Minuba ApS har ejendoms- og ophavsret til Minuba. Kunden må under ingen omstændigheder overdrage Minuba eller relateret materiale til tredjepart, medmindre der specifikt forefindes en særskilt skriftlig aftale herom.
Kundeansvar
Alene Kunden er ansvarlig for enhver form for aktivitet der foregår ved brug af kundens DEMO-konti, herunder at huske at logge ud efter endt brug.
Kunden skal straks informere Minuba ApS om enhver form for uautoriseret brug af kundens kodeord eller DEMO-konti, samt en hvilken som helst anden form for sikkerhedsbrud som kunden kender til eller har mistanke om. Ligeledes skal kunden efter bedste evne straks forsøge at stoppe enhver uretmæssig kopiering og distribution af indhold, såfremt kunden har kendskab til dette.
Behandling af personoplysninger
Minuba ApS er overfor Kunden databehandler for de personoplysninger, som Kunden opbevarer og i øvrigt behandler i Minuba. For behandling af Kundens personoplysninger er aftalt følgende: Begge parter skal løbende gennemføre passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger, der opfylder kravene i Forordning 2016/679 (”Forordningen”), for at sikre beskyttelse af de registreredes rettigheder.
Minuba ApS skal overholde og opfylde kravene i artikel 28 i Forordningen, herunder mod sædvanlig timebetaling, yde Kunden den i artikel 28 anførte bistand og stille oplysninger og nødvendig dokumentation til rådighed for Kunden, så Kunden kan føre tilsyn med Minuba ApS’s overholdelse af kravene i artikel 28, herunder ved at give mulighed for og bidrage til revision og audit.
Minuba ApS skal have ret til for egen regning og risiko, at anvende underleverandører, der også behandler Kundens personoplysninger. Minuba ApS skal ved påtænkte skift af en underleverandør eller anvendelse af en ny underleverandør skriftligt underretter Kunden, mindst 30 dage før det påtænkte skifte/ny underleverandør. Kunden har ret til at komme med indsigelser mod den påtænkte skifte/ny underleverandør.
Minuba ApS påser at alle underleverandører opfylder kravene i artikel 28 i forordningen og forpligtelserne i dette afsnit.
Minuba ApS må ikke uden Kundens skriftlige forudgående tilladelse overføre Kundens personoplysninger til lande uden for EU/EØS.
Al behandling af Kundens personoplysninger sker i henhold til Kundens dokumenterede instruks. Den dokumenterede instruks udgøres dels af parternes aftalegrundlag, så de behandlinger der er nødvendige for at Minuba ApS kan opfylde indgåede aftaler med Kunden, kan udføres, og dels af de særskilte instrukser, som Kunden måtte give til Minuba ApS.
Hvis Kunden ikke instruerer Minuba ApS om andet, så er Minuba ApS berettigede og forpligtet til at slette Kundens personoplysninger senest 3 måneder efter, at forretningsforholdet mellem parterne er endeligt ophørt.
Kunden må ikke anvende Minuba til behandling af andre kategorier af registrerede eller andre typer af personlige information, end det Minuba er beregnet til.
Minuba ApS har ret til, at anonymisere Kundens informationer og andre data, og anvende dem, enten selv eller i samarbejde med andre.
Minuba ApS er berettiget til at anvende Kundens data, herunder personoplysninger, i anonymiseret form, hvor det ikke er muligt at spore data eller personoplysninger til kunden eller nogen bestemt fysisk person, herunder i samarbejde med tredjemand
Ansvarsbegrænsning
Ingen af parterne er ansvarlige overfor den anden part i forhold til indirekte skader, følgeskader eller særlige skader, her inkluderet tab af profit, tab af data eller krav fra eventuelle tredje parter. Denne ansvarsbegrænsning er gældende uanset grunden til problemet, heri inkluderet, men ikke begrænset til, uagtsomhed.
Minuba ApS er ikke ansvarlig for eventuel uautoriseret adgang til, eller ændring af, kundens transmissioner eller data, materiale, informationer eller data der er sendt eller modtaget, uanset at data er blevet modtaget af Minuba ApS, samt enhver transaktion der indtastes i Minuba.
Tvister og uoverensstemmelser
Hvis denne aftale giver anledning til uenighed mellem parterne, skal disse søges løst i mindelighed. I tilfælde af at en mindelig løsning ikke kan opnås, afgøres uenighederne efter dansk ret, idet Sø- og Handelsretten som aftalt værneting.