Fleet Complete
Flådestyring
Om
Flådestyring fra Fleet Complete og ordrestyring fra Minuba giver dig en nemmere hverdag med et bedre overblik.
Mere information
Minuba og Fleet Complete
Med Fleet Complete får du overblik over firmaets biler med GPS-baseret flådestyring og bruger derfor mindre tid på ruteplanlægning og opgavefordeling til medarbejdere på farten. Mere tilfredse kunder og lavere driftsomkostninger følger med i købet!
Skab overblik, brug ressourcer effektivt og spar tid
Flådestyring fra Fleet Complete og ordrestyring fra Minuba giver dig en nemmere hverdag med et bedre overblik. Det er derfor ikke tilfældigt, at Minuba og Fleet Complete har mange fælles kunder. Kombinationen af de to systemer giver dig et fuldt overblik over alle dine sager, dine medarbejderes kørsel og timeforbrug. Derudover letter de to systemer det administrative arbejde og danner grobund for store besparelser. Og så taler de to systemer sammen! Det gør altså din hverdag meget nemmere.
Men hvorfor skal jeg have flådestyring tænker du måske?
Flådestyring er en vigtig del af virksomheders drift indenfor alle industrier. Uanset, hvilken branche du befinder dig i og hvor mange køretøjer du har, så har Fleet Complete det rette flådestyringssystem til dig. Fleet Complete tilbyder en avanceret og komplet løsning, som kan give dig de lokationsdata og værktøjer, som du skal bruge for at optimere din flådestyring mest muligt. Med integrationen til Minuba overføres dataen direkte til din Minuba. Smartere bliver det ikke!
Du får altså et samlet overblik med de to systemer, som hjælper dig med at holde styr på kørsel, opgaver og omkostninger, så du kan holde styr på bundlinjen.
”Minuba gør alles hverdag nemmere og mere overskuelig - det giver glade og engagerede medarbejdere. Med Minuba ved mine kunder, at mine dokumentationer er i orden, og at de får et godt stykke arbejde til den aftalte pris og tid. Dette giver både tryghed og god kundeservice, som jeg er glad for at kunne tilbyde mine kunder.
Mine medarbejdere viser medansvar og føler sig trygge ved den måde, vi arbejder sammen på. Minuba gør alles hverdag nemmere og mere overskuelig. Det giver glade og engagerede medarbejdere samt glade kunder, som føler at de altid kan følge med i sagerne!”
- Morten Offenbach, IC Isolering ApS
Hvordan fungerer det?
Med Fleet Complete får du overblik over firmaets biler med GPS-baseret flådestyring og bruger derfor mindre tid på ruteplanlægning og opgavefordeling til medarbejdere på farten. Mere tilfredse kunder og lavere driftsomkostninger følger med i købet!
Med integrationen til Minuba, er det enkelt og nemt at overføre kørselsdata direkte. Det eneste du skal gøre er, at montere en GPS tracker i køretøjet og opsætte integrationen mellem Minuba og Fleet Complete. Når integrationen er aktiv og du har tilknyttet den tilgængelige GPS-enhed under din bruger i Minuba, vil du under ’min tid’ i Minuba kunne følge med i, hvilke kørsler dine medarbejdere har haft i den valgte periode.
Du får nu mulighed for, at følge med i dine medarbejderes kørsel – i Minuba.
Så snart integrationen er aktiv, giver de to systemer dig faktuelle input, som gør det muligt for dig at træffe kvalificerede valg til styringen af din virksomhed og optimere dine driftsomkostninger.
Dokumentationen i orden
Ord som gennemsigtighed og pålidelighed er især vigtigt, når man driver en professionel forretning og hvor konkurrencen er stor. Kunderne vælger ofte de virksomheder, som er kendt for at yde en god kundeservice og hvor de ved, at de er i trygge hænder.
Med Fleet Complete og Minuba er du sikker på at have dokumentationen i orden!
Du får et præcist overblik over tidsforbruget og kan til hver en tid fremlægge dette for dine kunder. Det giver dig altså en bedre kundeservice og du driver dermed en mere pålidelig og gennemsigtig forretning, hvor alt dokumentation er samlet et sted.
Flådestyring med Fleet Complete
Med en GPS-baseret flådestyringsløsning kan du få hurtigt overblik over dine køretøjers position og rute, reducere køretid og brændstof, optimere antallet og brugen af biler og meget mere.
- Se den nøjagtige placering af alle firmabilerne på et live kort, og se hvor de tidligere har været
- Få indsigt i kørselsadfærd og forebygge ulykker
- Spare tid og brændstof
- Få overblik over omkostninger relateret til din bilflåde
- Få påmindelser om bilers servicetider, vedligeholdelse m.m.
- Tracke alle ture og føre en nøjagtig kørebog helt automatisk
- Levere korrekt dokumentation for tid brugt hos kunden
- Integrere med Minuba og se de kørte ture direkte i systemet.
Minuba demo aftale- og servicevilkår
Minuba aftale- og servicevilkår
Denne aftale er gældende fra oprettelse af DEMO-konto, og til et egentlig kundeforhold træder i kraft, eller DEMO-kontoen nedlægges.
DEMO kontoens formål er at give virksomheder i Minubas målgruppe mulighed for uforpligtende at afprøve Minuba. Ved oprettelse af DEMO kontoen, erklærer opretteren sig indforstået med at blive kontaktet af en af Minubas salgskonsulenter.
Tavshedspligt og konfidentialitet
Begge parter indvilger i, også efter DEMO periodens ophør, ikke på nogen måde at videregive nogen former for følsomme oplysninger vedrørende den modsatte part, herunder, men ikke begrænset til, kunde- og sagsinformationer, forretningsforbindelser og anden tilknytning til den modsatte part, herunder personer, virksomheder eller andre organisationer.
Ejendoms- og ophavsret
Minuba ApS har ejendoms- og ophavsret til Minuba. Kunden må under ingen omstændigheder overdrage Minuba eller relateret materiale til tredjepart, medmindre der specifikt forefindes en særskilt skriftlig aftale herom.
Kundeansvar
Alene Kunden er ansvarlig for enhver form for aktivitet der foregår ved brug af kundens DEMO-konti, herunder at huske at logge ud efter endt brug.
Kunden skal straks informere Minuba ApS om enhver form for uautoriseret brug af kundens kodeord eller DEMO-konti, samt en hvilken som helst anden form for sikkerhedsbrud som kunden kender til eller har mistanke om. Ligeledes skal kunden efter bedste evne straks forsøge at stoppe enhver uretmæssig kopiering og distribution af indhold, såfremt kunden har kendskab til dette.
Behandling af personoplysninger
Minuba ApS er overfor Kunden databehandler for de personoplysninger, som Kunden opbevarer og i øvrigt behandler i Minuba. For behandling af Kundens personoplysninger er aftalt følgende: Begge parter skal løbende gennemføre passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger, der opfylder kravene i Forordning 2016/679 (”Forordningen”), for at sikre beskyttelse af de registreredes rettigheder.
Minuba ApS skal overholde og opfylde kravene i artikel 28 i Forordningen, herunder mod sædvanlig timebetaling, yde Kunden den i artikel 28 anførte bistand og stille oplysninger og nødvendig dokumentation til rådighed for Kunden, så Kunden kan føre tilsyn med Minuba ApS’s overholdelse af kravene i artikel 28, herunder ved at give mulighed for og bidrage til revision og audit.
Minuba ApS skal have ret til for egen regning og risiko, at anvende underleverandører, der også behandler Kundens personoplysninger. Minuba ApS skal ved påtænkte skift af en underleverandør eller anvendelse af en ny underleverandør skriftligt underretter Kunden, mindst 30 dage før det påtænkte skifte/ny underleverandør. Kunden har ret til at komme med indsigelser mod den påtænkte skifte/ny underleverandør.
Minuba ApS påser at alle underleverandører opfylder kravene i artikel 28 i forordningen og forpligtelserne i dette afsnit.
Minuba ApS må ikke uden Kundens skriftlige forudgående tilladelse overføre Kundens personoplysninger til lande uden for EU/EØS.
Al behandling af Kundens personoplysninger sker i henhold til Kundens dokumenterede instruks. Den dokumenterede instruks udgøres dels af parternes aftalegrundlag, så de behandlinger der er nødvendige for at Minuba ApS kan opfylde indgåede aftaler med Kunden, kan udføres, og dels af de særskilte instrukser, som Kunden måtte give til Minuba ApS.
Hvis Kunden ikke instruerer Minuba ApS om andet, så er Minuba ApS berettigede og forpligtet til at slette Kundens personoplysninger senest 3 måneder efter, at forretningsforholdet mellem parterne er endeligt ophørt.
Kunden må ikke anvende Minuba til behandling af andre kategorier af registrerede eller andre typer af personlige information, end det Minuba er beregnet til.
Minuba ApS har ret til, at anonymisere Kundens informationer og andre data, og anvende dem, enten selv eller i samarbejde med andre.
Minuba ApS er berettiget til at anvende Kundens data, herunder personoplysninger, i anonymiseret form, hvor det ikke er muligt at spore data eller personoplysninger til kunden eller nogen bestemt fysisk person, herunder i samarbejde med tredjemand
Ansvarsbegrænsning
Ingen af parterne er ansvarlige overfor den anden part i forhold til indirekte skader, følgeskader eller særlige skader, her inkluderet tab af profit, tab af data eller krav fra eventuelle tredje parter. Denne ansvarsbegrænsning er gældende uanset grunden til problemet, heri inkluderet, men ikke begrænset til, uagtsomhed.
Minuba ApS er ikke ansvarlig for eventuel uautoriseret adgang til, eller ændring af, kundens transmissioner eller data, materiale, informationer eller data der er sendt eller modtaget, uanset at data er blevet modtaget af Minuba ApS, samt enhver transaktion der indtastes i Minuba.
Tvister og uoverensstemmelser
Hvis denne aftale giver anledning til uenighed mellem parterne, skal disse søges løst i mindelighed. I tilfælde af at en mindelig løsning ikke kan opnås, afgøres uenighederne efter dansk ret, idet Sø- og Handelsretten som aftalt værneting.