Trebbien Electric er for længst digitaliseret og de fleste funktioner i Minuba udnytter de til fulde til at planlægge og effektivisere arbejdsgangene. Og der er ingen tvivl om, at Trebbien har styr på sagerne; deres virksomhed står snorlige og de har så travlt, at de har stoppet for al markedsføring, og man skal et godt stykke ud i fremtiden for at finde et hul i deres kalender.
Jeppe fortæller, at de i stedet har en helt anden udfordring. De oplever nemlig, at de som håndværkere ofte er bagud på point inden de overhovedet er kommet i gang med en opgave. Kunderne mistænker ofte håndværkerne for at være for dyre, at de ikke udfører den opgave som er aftalt, at de ikke at komme til tiden og så videre.
Hos Trebbien oplever de, at det er enormt vigtig at få skabt en form for tryghed for kunden.
"Det gør vi ved at kommunikere – og gøre os umage med at kommunikere. Vi vil ikke slå os op på at være Danmarks bedste elektriker – det er der så mange, der gør. Og hvordan måler man lige det? I stedet vil vi være de bedste til at kommunikere med vores kunder. Derfor bruger vi bruger SMS-funktionen i Minuba. På arbejdssedlen trykker vi bare på ”SMS”, og så sendes der en forud defineret sms - f.eks.:
”Vi er på vej og er hos dig om ca. 30 minutter."
Venlig hilsen Thomas, Trebbien Electric.
Det er supernemt, det hele ligger klart i systemet og skal bare sendes – og wupti, så har du en glad kunde. Det betyder, at der kommer ro på; kunden ved, at vi er på vej, og skulle vi så være 10 minutter forsinket, så betyder det ikke så meget, for de ved, at vi kommer", fortæller Jeppe Brask.
Trebbien Electric ligger i Brøndby, vest for København, og løser alle former for elektrikeropgaver i København og omegn. Firmaet består af elektrikere og el-installatører og har over 25 års erfaring i at udføre opgaver for både private og erhverv (90%).
Jeppe Brask, som er en af ejerne i Trebbien Electric ApS, startede med at bruge Minuba for ca. 8 år siden, Jeppe startede med at bruge Minuba da han arbejdede som el-installatør, og har efterfølgende taget det med sig fra virksomhed til virksomhed. Minuba er i dag så indgroet en del af Jeppes måde at drive forretning på, at han faktisk indretter forretningen efter Minuba.
”Det er svært at pege på en enkelt ting, der er den bedste feature i Minuba, for der er jo sindssyg mange ting, der er vanvittig gode, men det er bare blevet vores dagligdag”.
Ikke desto mindre peger Jeppe på, at det administrative arbejde er blevet markant mindre. "Fra i sin tid at have en fuldtidsansat til at lave fakturaer bruger Jeppe i dag max. 5 min. om dagen på at godkende sine fakturaer, fordi timer og materialer jo allerede ligger på sagen."
Minuba demo aftale- og servicevilkår
Minuba aftale- og servicevilkår
Denne aftale er gældende fra oprettelse af DEMO-konto, og til et egentlig kundeforhold træder i kraft, eller DEMO-kontoen nedlægges.
DEMO kontoens formål er at give virksomheder i Minubas målgruppe mulighed for uforpligtende at afprøve Minuba. Ved oprettelse af DEMO kontoen, erklærer opretteren sig indforstået med at blive kontaktet af en af Minubas salgskonsulenter.
Tavshedspligt og konfidentialitet
Begge parter indvilger i, også efter DEMO periodens ophør, ikke på nogen måde at videregive nogen former for følsomme oplysninger vedrørende den modsatte part, herunder, men ikke begrænset til, kunde- og sagsinformationer, forretningsforbindelser og anden tilknytning til den modsatte part, herunder personer, virksomheder eller andre organisationer.
Ejendoms- og ophavsret
Minuba ApS har ejendoms- og ophavsret til Minuba. Kunden må under ingen omstændigheder overdrage Minuba eller relateret materiale til tredjepart, medmindre der specifikt forefindes en særskilt skriftlig aftale herom.
Kundeansvar
Alene Kunden er ansvarlig for enhver form for aktivitet der foregår ved brug af kundens DEMO-konti, herunder at huske at logge ud efter endt brug.
Kunden skal straks informere Minuba ApS om enhver form for uautoriseret brug af kundens kodeord eller DEMO-konti, samt en hvilken som helst anden form for sikkerhedsbrud som kunden kender til eller har mistanke om. Ligeledes skal kunden efter bedste evne straks forsøge at stoppe enhver uretmæssig kopiering og distribution af indhold, såfremt kunden har kendskab til dette.
Behandling af personoplysninger
Minuba ApS er overfor Kunden databehandler for de personoplysninger, som Kunden opbevarer og i øvrigt behandler i Minuba. For behandling af Kundens personoplysninger er aftalt følgende: Begge parter skal løbende gennemføre passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger, der opfylder kravene i Forordning 2016/679 (”Forordningen”), for at sikre beskyttelse af de registreredes rettigheder.
Minuba ApS skal overholde og opfylde kravene i artikel 28 i Forordningen, herunder mod sædvanlig timebetaling, yde Kunden den i artikel 28 anførte bistand og stille oplysninger og nødvendig dokumentation til rådighed for Kunden, så Kunden kan føre tilsyn med Minuba ApS’s overholdelse af kravene i artikel 28, herunder ved at give mulighed for og bidrage til revision og audit.
Minuba ApS skal have ret til for egen regning og risiko, at anvende underleverandører, der også behandler Kundens personoplysninger. Minuba ApS skal ved påtænkte skift af en underleverandør eller anvendelse af en ny underleverandør skriftligt underretter Kunden, mindst 30 dage før det påtænkte skifte/ny underleverandør. Kunden har ret til at komme med indsigelser mod den påtænkte skifte/ny underleverandør.
Minuba ApS påser at alle underleverandører opfylder kravene i artikel 28 i forordningen og forpligtelserne i dette afsnit.
Minuba ApS må ikke uden Kundens skriftlige forudgående tilladelse overføre Kundens personoplysninger til lande uden for EU/EØS.
Al behandling af Kundens personoplysninger sker i henhold til Kundens dokumenterede instruks. Den dokumenterede instruks udgøres dels af parternes aftalegrundlag, så de behandlinger der er nødvendige for at Minuba ApS kan opfylde indgåede aftaler med Kunden, kan udføres, og dels af de særskilte instrukser, som Kunden måtte give til Minuba ApS.
Hvis Kunden ikke instruerer Minuba ApS om andet, så er Minuba ApS berettigede og forpligtet til at slette Kundens personoplysninger senest 3 måneder efter, at forretningsforholdet mellem parterne er endeligt ophørt.
Kunden må ikke anvende Minuba til behandling af andre kategorier af registrerede eller andre typer af personlige information, end det Minuba er beregnet til.
Minuba ApS har ret til, at anonymisere Kundens informationer og andre data, og anvende dem, enten selv eller i samarbejde med andre.
Minuba ApS er berettiget til at anvende Kundens data, herunder personoplysninger, i anonymiseret form, hvor det ikke er muligt at spore data eller personoplysninger til kunden eller nogen bestemt fysisk person, herunder i samarbejde med tredjemand
Ansvarsbegrænsning
Ingen af parterne er ansvarlige overfor den anden part i forhold til indirekte skader, følgeskader eller særlige skader, her inkluderet tab af profit, tab af data eller krav fra eventuelle tredje parter. Denne ansvarsbegrænsning er gældende uanset grunden til problemet, heri inkluderet, men ikke begrænset til, uagtsomhed.
Minuba ApS er ikke ansvarlig for eventuel uautoriseret adgang til, eller ændring af, kundens transmissioner eller data, materiale, informationer eller data der er sendt eller modtaget, uanset at data er blevet modtaget af Minuba ApS, samt enhver transaktion der indtastes i Minuba.
Tvister og uoverensstemmelser
Hvis denne aftale giver anledning til uenighed mellem parterne, skal disse søges løst i mindelighed. I tilfælde af at en mindelig løsning ikke kan opnås, afgøres uenighederne efter dansk ret, idet Sø- og Handelsretten som aftalt værneting.