Sydkystens Brolægning & Kloak: Minuba er vores livsnerve i virksomheden

Håndværker, der arbejder med kloakudstyr

Hos Sydkystens Brolægning & Kloak er Minuba en fast del af hverdagen

Tom Ewers startede Sydkystens Brolægning og Kloak i 1998. I mange år stod han selv for driften. I dag er de 10-12 medarbejdere i marken og 2 på kontoret, som sammen løser en lang række opgaver indenfor brolægning og kloak.

I takt med væksten i opgaverne, blev det vanskeligere at bevare overblikket. Derfor var det vigtigt for ham at finde et ordrestyringssystem, som kunne give ham et godt overblik over virksomhedens drift.

Med Minuba har Tom sagt farvel til papir-timesedlerne

Tom Ewers ejer Sydkystens Brolægning & Kloak. Han mener, at det at drive en professionel forretning kræver at man har styr på den administrative del, har overblik over driften og fokus på service og kundetilfredshed. Derfor har han brugt Minuba igennem de sidste mange år: “Minuba er vores livsnerve i virksomheden! Vi kan slet ikke undvære det!”.

Tom fik kendskab til Minuba på Dansk Byggeris og BASITs IT-messe i 2015 og han var slet ikke i tvivl. Med Minuba fik han ikke alene et system, der umiddelbart gjorde det nemmere at håndtere virksomhedens mange arbejdsopgaver – både for folkene i marken og for dem på kontoret. Han fik også et omfattende og veludviklet system, som sikrer sammenhængen i den fortsatte IT-udvikling af virksomheden.

Minuba kunde Tom Ewers Sydkystens Brolægning & Kloak

Sydkystens Brolægning & Kloak: Minuba er vores livsnerve

Før Minuba glemte Tom og hans medarbejdere ofte at få noteret alle materialerne, samt at få faktureret alle timerne. Ofte foregik time- og materialeregistreringen i weekenderne, hvor Tom måtte ringe til sine medarbejdere for at få opklaret en række spørgsmål til sager, som allerede var afsluttede. Derfor er det heller ikke underligt, at Minuba i dag er livsnerven i virksomheden.

Med Minuba får han straks det fulde overblik over enhver sag, uanset om der er tale om en spjældopgave eller større entreprise. Desuden har medarbejderne mulighed for at følge med i sagen, og kan nemt se både noter og dokumenter, som er tilknyttet opgaven: ”Det er i lommen med telefonen”, som Tom siger.

Minuba har mange fordele, men det er særligt overblikket og supporten, som Tom fremhæver som en god funktionalitet og tjeneste hos Minuba: ”Overblikket, det nemme tilbudsmodul – samt en super support!”

Minuba er vores livsnerve i virksomheden – vi kan slet ikke undvære det!

En super god support

En vigtig del af Minuba-konceptet er den gode og lettilgængelige support. Hvis man løber ind i problemer, så er supporten altid klar til at hjælpe – uanset problemets karakter. Netop supporten var ellers noget, som bekymrede Tom inden starten med Minuba: ”Kan vi nu få den hjælp, som vi har brug for?”. Her blev Tom heldigvis positivt overrasket, og han har hele vejen igennem været tilfreds med den service, han har fået:

”Minuba sælger et samarbejde, som fungerer på den måde, at de – I samspil med kunderne – sørger for altid at have et relevant produkt og at kunderne kan være med til at udvikle det og komme med indspark til det.”. Derfor skal man heller ikke betragte supporten som andre steder. Hos Minuba kommer man igennem med det samme, og man bliver taget alvorlig.

Udover den gode support, overblikket og tillægsmodulerne i Minuba, fremhæver han også integrationen til andre programmer som fx e-conomic. Derfor er han heller ikke bleg for at anbefale Minuba til andre.

Faktisk er han slet ikke i tvivl om: ”…at man ikke kan undvære Minuba, når først man har lært programmet at kende.”

Vil du også i gang med at bruge Minuba?

Kontakt os på tlf: +45 7070 2037 og hør mere om, hvad Minuba kan gøre for dig og din virksomhed.

Del indholdet