Bedre overblik - Effektiv drift - Øget likviditet
Med Minuba har jeg fået mere tid til at koncentrere mig om de ting, der er vigtige for forretningen – mine medarbejdere, ledelsen og driften af virksomheden.
- Frank Johansen
Det var overraskende let for os at komme i gang med at bruge Minuba. Det elektroniske system giver os overblik over de daglige opgaver – og hvad der kan faktureres. Det er slut med at være bank for kunderne, når fakturaen som regel kan sendes med det samme.
- Kim Marsengo
Integrationen til rykkerstyring via Transcom gør, at vi sparer ærgerlig tid og besvær med forfaldne fakturaer, uden at det koster os noget.
Det bedste er, at Minuba er et online system, hvor opgaverne er tilgængelige for alle hele tiden. Svendene finder de informationer de skal bruge, når de er hos kunden, og de kan se, hvad der er lavet, inden de kører ud. Ikke mindst kan de også skrive beskeder til hinanden omkring de specifikke opgaver. Dokumentation gemmes nemt, også billeder, som let hentes frem senere. Vi sparer meget tid ved hjælp af Minuba.
- Nick Tygesen
For hver dag der går, bliver vores medarbejdere gladere og gladere for Minuba.
- Frank Nylander
Folkene på kontoret får det fulde overblik over firmaets opgaver, og har fået lettere ved at planlægge de forskellige aktiviteter. Mens vores folk i marken, har fået en nemmere og mere fleksibel hverdag. De kan nemt og hurtigt kan registrere deres timer og kan afslutte deres sager fra bilen, allerede inden de kører hjem.
Hos Minuba føler vi os i trygge hænder. Vi får altid den hjælp vi har brug for. Vi oplever ofte af supporteren spørger om der er andet de kan hjælpe med. Det sætter vi meget stor pris på, da det er med til at gøre vores hverdag meget nemmere. Vi oplever at telefonerne bliver taget enormt hurtigt og at det altid er glade, flinke og hjælpsomme supportere vi taler med – også selvom opkaldet bliver langt! Vi vil gerne rose Minuba for den super gode support!
- Jan Fáhlen
Vi er blevet bedre og hurtigere til at betjene vores kunder. Styringen af vores opgaver og planlægning af teknikernes tid går nemmere, og vi kan let finde tidligere opgaver. For den enkelte tekniker er det blevet meget overskueligt, hvilke opgaver der skal udføres, og deres arbejdssedler bliver ikke længere glemt i bilen. Det øgede overblik gør, at vi kan sende fakturaen meget hurtigere, så vi forbedrer likviditeten. Det giver en bedre bundlinje.
- Bettina Capion
“Minuba har gjort min hverdag meget nemmere! Jeg har adgang til mere end 70 grossister og kan fakturere direkte fra marken – det er fedt!”
- Anders Andersen, Trebbien Electric
“Minuba er et godt værktøj i hverdagen, som hele tiden udvikler sig. Jo mere man bruger Minuba jo mere får man ud af det. Planlægning af arbejdet samt kommunikationen omkring opgaverne fungerer virkeligt godt. Supporten er altid til at komme i kontakt med, så man ikke sidder fast.”
- Paw Rubin, Rubin Stuk & Søn
Vi begyndte at bruge Minuba sagsstyring i sommeren 2014. Det er den bedste beslutning, vi har taget i mange år. Jeg fakturerer nu mine sager på den halve tid i forhold til tidligere. Brugerfladen er meget overskuelig, og vores svende er også hurtigt blevet trygge ved at bruge Minuba. Vi oplever holdet bag Minuba som seriøse. De er løsningsorienterede, nemme at komme i kontakt med, og vi får en god support, når vi har brug for det.
- Bo Nørring Nielsen
“Minuba har gjort min hverdag meget nemmere! Jeg sparer tid og har fået et større overblik over driften af min virksomhed”
- Henrik Fjordbak, Fjordbak Byg
Opret professionelle tilbud og ordrer, når kunden ringer. Send det på mail og få automatisk påmindelse, så ordren kommer i hus.
Reducer svindet. Materialeforbruget registreres direkte med stregkodescanner, så du får det hele med. Med kataloger fra mere end 45 leverandører, finder du let dine foretrukne. Se listen her.
Det er dit ansvar at dokumentationen er i orden. Kvalitetssikringen udføres elektronisk hos kunden, gemmes og bruges f.eks. ved audit og tidsregistrering kommer direkte ind på din ordre.
Knivskarpt overblik over hvor pengene tjenes, og hvordan du bedst fokuserer arbejdstiden.
Når fakturaen hurtigere er klar til at blive sendt til kunden, bliver der færre kreditdage til kunden, og pengene står hurtigere på virksomhedens bankkonto.
Brug ikke alle dine aftener på at skrive fakturaer. Når arbejdet er udført, ligger alt klart, så du kan sende fakturaen til kunden.
Elektronisk ordrestyring til byggeri og andre håndværksfag Har du styr på din virksomheds arbejdsproces fra du opretter et tilbud til du afslutter en ordre? Det kan Minubas sagsstyringssystem til håndværkere hjælpe dig med! Vi har gjort […]
Læs mereDigital Fakturering til Håndværkere Har du svært ved at holde det fulde overblik over din forretnings fakturering? F.eks. hvad der er faktureret, og hvad der ligger og venter? Med Minubas online faktureringssystem har du altid det […]
Læs mereFor lige omkring en rund 10’er om dagen giver Minuba dig det, der skal til for at strukturere dine arbejdsprocesser, så du kan udvikle og forbedre din virksomhed.
Minuba demo aftale- og servicevilkår
Minuba aftale- og servicevilkår
Denne aftale er gældende fra oprettelse af DEMO-konto, og til et egentlig kundeforhold træder i kraft, eller DEMO-kontoen nedlægges.
DEMO kontoens formål er at give virksomheder i Minubas målgruppe mulighed for uforpligtende at afprøve Minuba. Ved oprettelse af DEMO kontoen, erklærer opretteren sig indforstået med at blive kontaktet af en af Minubas salgskonsulenter.
Tavshedspligt og konfidentialitet
Begge parter indvilger i, også efter DEMO periodens ophør, ikke på nogen måde at videregive nogen former for følsomme oplysninger vedrørende den modsatte part, herunder, men ikke begrænset til, kunde- og sagsinformationer, forretningsforbindelser og anden tilknytning til den modsatte part, herunder personer, virksomheder eller andre organisationer.
Ejendoms- og ophavsret
Minuba ApS har ejendoms- og ophavsret til Minuba. Kunden må under ingen omstændigheder overdrage Minuba eller relateret materiale til tredjepart, medmindre der specifikt forefindes en særskilt skriftlig aftale herom.
Kundeansvar
Alene Kunden er ansvarlig for enhver form for aktivitet der foregår ved brug af kundens DEMO-konti, herunder at huske at logge ud efter endt brug.
Kunden skal straks informere Minuba ApS om enhver form for uautoriseret brug af kundens kodeord eller DEMO-konti, samt en hvilken som helst anden form for sikkerhedsbrud som kunden kender til eller har mistanke om. Ligeledes skal kunden efter bedste evne straks forsøge at stoppe enhver uretmæssig kopiering og distribution af indhold, såfremt kunden har kendskab til dette.
Behandling af personoplysninger
Minuba ApS er overfor Kunden databehandler for de personoplysninger, som Kunden opbevarer og i øvrigt behandler i Minuba. For behandling af Kundens personoplysninger er aftalt følgende: Begge parter skal løbende gennemføre passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger, der opfylder kravene i Forordning 2016/679 (”Forordningen”), for at sikre beskyttelse af de registreredes rettigheder.
Minuba ApS skal overholde og opfylde kravene i artikel 28 i Forordningen, herunder mod sædvanlig timebetaling, yde Kunden den i artikel 28 anførte bistand og stille oplysninger og nødvendig dokumentation til rådighed for Kunden, så Kunden kan føre tilsyn med Minuba ApS’s overholdelse af kravene i artikel 28, herunder ved at give mulighed for og bidrage til revision og audit.
Minuba ApS skal have ret til for egen regning og risiko, at anvende underleverandører, der også behandler Kundens personoplysninger. Minuba ApS skal ved påtænkte skift af en underleverandør eller anvendelse af en ny underleverandør skriftligt underretter Kunden, mindst 30 dage før det påtænkte skifte/ny underleverandør. Kunden har ret til at komme med indsigelser mod den påtænkte skifte/ny underleverandør.
Minuba ApS påser at alle underleverandører opfylder kravene i artikel 28 i forordningen og forpligtelserne i dette afsnit.
Minuba ApS må ikke uden Kundens skriftlige forudgående tilladelse overføre Kundens personoplysninger til lande uden for EU/EØS.
Al behandling af Kundens personoplysninger sker i henhold til Kundens dokumenterede instruks. Den dokumenterede instruks udgøres dels af parternes aftalegrundlag, så de behandlinger der er nødvendige for at Minuba ApS kan opfylde indgåede aftaler med Kunden, kan udføres, og dels af de særskilte instrukser, som Kunden måtte give til Minuba ApS.
Hvis Kunden ikke instruerer Minuba ApS om andet, så er Minuba ApS berettigede og forpligtet til at slette Kundens personoplysninger senest 3 måneder efter, at forretningsforholdet mellem parterne er endeligt ophørt.
Kunden må ikke anvende Minuba til behandling af andre kategorier af registrerede eller andre typer af personlige information, end det Minuba er beregnet til.
Minuba ApS har ret til, at anonymisere Kundens informationer og andre data, og anvende dem, enten selv eller i samarbejde med andre.
Minuba ApS er berettiget til at anvende Kundens data, herunder personoplysninger, i anonymiseret form, hvor det ikke er muligt at spore data eller personoplysninger til kunden eller nogen bestemt fysisk person, herunder i samarbejde med tredjemand
Ansvarsbegrænsning
Ingen af parterne er ansvarlige overfor den anden part i forhold til indirekte skader, følgeskader eller særlige skader, her inkluderet tab af profit, tab af data eller krav fra eventuelle tredje parter. Denne ansvarsbegrænsning er gældende uanset grunden til problemet, heri inkluderet, men ikke begrænset til, uagtsomhed.
Minuba ApS er ikke ansvarlig for eventuel uautoriseret adgang til, eller ændring af, kundens transmissioner eller data, materiale, informationer eller data der er sendt eller modtaget, uanset at data er blevet modtaget af Minuba ApS, samt enhver transaktion der indtastes i Minuba.
Tvister og uoverensstemmelser
Hvis denne aftale giver anledning til uenighed mellem parterne, skal disse søges løst i mindelighed. I tilfælde af at en mindelig løsning ikke kan opnås, afgøres uenighederne efter dansk ret, idet Sø- og Handelsretten som aftalt værneting.