Tlf: 7070 2037
  • Log ind
  • Sprog
    • English
    • Nederlands
    • Svenska
    • Føroyar
    • Flag icons made by Freepik from www.flaticon.com
  • Funktioner
    • Gå til Funktioner
    • Min plan
    • Ordrestyring
    • Ledelsesoverblik
    • Arbejdssedler
    • Materialeregistrering
    • Tidsregistrering
    • Kvalitetssikring
    • Planlægning
    • Fakturering
    • Budget
    • Serviceaftaler
    • Anlæg
    • Entreprise
    • Minubas app
  • Partner Hub
    • Gå til Partner Hub
    • Grossister
    • Integrationer
    • Rådgivere
  • Priser
    • Gå til Priser
    • Minuba Plus
    • Minuba GO!
  • Support
    • Gå til support
    • Kurser
  • Videnscenter
    • Gå til Videnscenter
    • Artikler
    • Kundehistorier
    • Digitale downloads
  • Kontakt os
    • Gå til Kontakt os
    • Salgsafdelingen
    • Om os
    • Karriere
  • Prøv gratis

Hurtig og nem ordrestyring til alle håndværkere

Med Minubas ordrestyring får du styr på alle arbejdsprocesser - fra tilbud til fakturering!

Prøv gratis Læs mere
Your browser does not support the video tag.

Funktioner lavet til dig

Min plan
Ordrestyring
Ledelsesoverblik
Arbejdssedler
Planlægning
Materialeregistrering
Tidsregistrering
Kvalitetssikring
Fakturering
Budget
Serviceaftaler
Anlæg
Entreprise
Minubas app
Min plan

Opgavestyring til håndværkere

Savner du overblik over arbejdsopgaver? Husker du hvilke sager der er tildelt dig, eller hvilke puljesager, der ligger klar?

Med Minubas funktion 'Min plan' får du overblik over alle dine sager på én gang! Funktionen fungerer som en kalender, der hjælper dig med at holde styr på virksomhedens håndværksopgaver.

Læs mere om Min plan

Ordrestyring

Online ordrestyring til håndværkere

Har du styr på din virksomheds arbejdsproces fra du opretter et tilbud til du afslutter en ordre?

Med Minubas ordrestyring er det nemt og hurtigt at oprette nye tilbud og ordrer! Minubas ”Overblik” giver dig overblik over alle jeres sager.

Læs mere om Ordrestyring

Ledelsesoverblik

Forstå din håndværksforretning bedre

Ved du, hvilke opgaver du tjener mest penge på?

Med Minubas Ledelsesoverblik får du overblik over, hvor sund din forretning er, og hvor der er plads til forbedringer. Gennem et bredt udvalg af grafer og rapporter kan du hurtigt se, hvilke typer af opgaver du skal satse på.

Læs mere om Ledelsesoverblik

Arbejdssedler

Mindre tidsspild - mere tid til håndværk

Savner du en struktureret og ensartet måde at håndtere jeres sager?

Med Minubas digitale Arbejdssedler er alt, der vedrører en sag, samlet et sted! Al information og dokumentation ligger samlet på din digitale arbejdsseddel – herunder billeder, dokumentation, forbrug, beregning af dækningsgrad, og lovpligtige dokumenter som fx. kvalitetssikringsdokumenter.

Læs mere om Arbejdssedler

Planlægning

Planlægning til din håndværksforretning

Savner du et planlægningsværktøj, der giver dig det fulde overblik over dine medarbejderes arbejdskalendere?

Med Planlægning i Minuba, mister du aldrig overblikket over planlægningen. Du kan bl.a. nemt se, hvornår dine medarbejdere er ledige - så du ved, hvornår din håndværksforretning har kapacitet til at tage nye opgaver ind.

Læs mere om Planlægning

Materialeregistrering

Nem materialeregistrering

Husker du at få registreret alle materialerne, som der bliver brugt på jeres sager?

Med Minubas materialeregistrering er det nemt for dig løbende at registrere og styre forbruget under hver enkelte sag – både jeres egne materialer og grossisternes. Registrér direkte eller overfør materialer fra jeres indkøbsfaktura.

Læs mere om Materialeregistrering

Tidsregistrering

Online tidsregistrering til din håndværksforretning

Har I problemer med at få jeres medarbejdere til at registrere deres timer?

Med Minubas online tidsregistrering er det nemt for dine medarbejdere at registrere deres timer eller fravær – og funktionen gør det samtidig nemt for jeres administration, at se timerne fordelt på hver sag.

Læs mere om Tidsregistrering

Kvalitetssikring

Digital kvalitetssikring til din håndværksforretning

Bruger I mange ressourcer på at holde styr på jeres kvalitetssikring?

Med Minubas kvalitetssikringssystem, er det let for din håndværksforretning at overholde det lovpligtige i forbindelse med jeres arbejde. Funktionen gør det samtidig nemt og hurtigt for jer at finde kvalitetssikringsdokumenterne frem, fx i forbindelse med audit.

Læs mere om Kvalitetssikring

Fakturering

Nem og hurtig fakturering til din håndværksforretning

Har du svært ved at få det fulde overblik over din forretnings fakturering? Hvad der er faktureret? Og hvad der ligger og venter?

Med Minubas online faktureringssystem har du altid det fulde overblik over, hvilke sager, der er blevet faktureret, hvilke der er blevet krediteret, samt hvilke fakturaer, der stadigvæk ligger som kladder.

Læs mere om Fakturering

Budget

Få styr på økonomien

Arbejder din håndværksforretning med større fastprissager?

Med Minubas budgetmodul kan du altid følge med i din forretnings økonomi. Du kan nemt se, hvordan økonomien udvikler sig på dine forskellige ordrer - også selvom det er større og længerevarende opgaver.

Læs mere om Budgetmodul

Serviceaftaler

Sæt system i tilbagevendende ordrer

Har du tilbagevendende ordrer fra de samme kunder eller kunne du godt tænke dig det? Så er det en fordel for din virksomhed, at du får aftalerne sat i system!

Med Minubas servicemodul kan du tilbyder dine kunder en fast serviceaftale. Minubas Serviceaftale-modul forenkler og optimerer din arbejdsproces, når du har gentagne ordrer fra dine kunder.

Læs mere om Serviceaftaler

Anlæg

Systematisér servicering af anlæg

Servicerer din håndværksvirksomhed mange anlæg? Og mange forskellige anlæg?

Med anlæg i Minuba kan du frigive tid hos dine medarbejdere, ved at samle al relevant information om et anlæg ét sted. Med få klik kan du få overblik over alle de ordrer, der er knyttet til et anlæg, så du nemt kan se, hvad der seneste er blevet udført på anlægget og hvornår.

Læs mere om Anlæg

Entreprise

Få styr på store entrepriseprojekter med Minuba

Er du træt af at holde styr på dine store entreprisesager med komplekse Excel-ark? Med Minuba kan du nemt og enkelt holde styr på dine entreprisesager, fakturere sagen ud fra fremdriften, og sende stadeopgørelsen til din kunde. På den måde får du fuldt overblik over økonomi og fremdrift.

Læs mere om Entreprise

Minubas app

Følg arbejdet uanset hvor du er

Med Minubas app til smartphone og tablet kan du styre dine sager, og følge med i arbejdet, uden at skulle være bundet til dit kontor. Du kan følge arbejdet via din mobil og se, hvor alle medarbejdere befinder sig – selv når du selv er ude og arbejder.

Læs mere om Minubas app

Grossister

Minuba er det ordrestyringssystem, der integrerer med flest grossister

Se alle grossister

Betal kun for det, du har brug for

Vi gør det nemt at drive en professionel håndværksvirksomhed! Med Minuba Plus betaler du alt efter brugertype og antal. Med Minuba GO! får du gratis ordrestyring for op til 2 brugere.

Find din løsning her

Helt Gratis

Minuba go logo
Opbyg en professional forretning helt gratis
Giv et tilbud og opret en ordre
Registrér tid & materialer
Send din faktura på farten
Få Minuba GO!

Prøv gratis i 30 dage

Minuba plus logo
Hurtig og nem ordrestyring til enhver virksomhed
Alle funktionerne i Minuba
Adgang til materialer fra over 80 grossister
Gratis support via telefon og mail
Få Minuba Plus

Virksomheder der bruger Minuba

Det siger vores kunder

Takket være Minuba kan jeg fakturere og køre løn fra en solstol på Rhodos.
Tom Ewers
Sydkystens Brolægning & kloak
Minuba er et godt værktøj i hverdagen, som hele tiden udvikler sig. Jo mere man bruger Minuba jo mere får man ud af det.
Paw Rubin
Rubin Stuk & Søn
Minuba har gjort min hverdag meget nemmere! Jeg sparer tid og har fået et større overblik over driften af min virksomhed.
Henrik Fjordbak
Fjordbak Byg

Integrationer

Minuba er meget mere end bare ordrestyring, vi har alle de integrationer der skal til at drive en professionel forretning.

Se flere integrationer

Nyhed! Rådgiveradgang i Minuba

Med den nye funktion; rådgiveradgang kan dine rådgivere nemt og sikkert få adgang til nødvendige data og give dig hurtigere og mere præcis rådgivning.

Sammen får I bedre overblik og kontrol over økonomien.

Desuden reduceres manuelle processer, fysiske møder og dobbeltarbejde, da data udveksles digitalt, og frigør tid til andre vigtige opgaver.

Læs mere om rådgiveradgang i Minuba

Læs vores kundehistorier

Se alle vores kundehistorier

Rådgiver

Bogholderiet.gl: Rådgiveradgang har gjort hverdagen effektiv

Læs mere

Køl og ventilation

Sonny VVS: Fra pen og papir til digital succes

Elektriker

Dragsbæk El & GN Belysning. Minuba GO! er en gamechanger

Vi vil gerne høre fra dig

  • Skriv til os

    support@minuba.dk

  • Ring til os

    Tlf: +45 7070 2037

  • Åbningstider

    Mandag - fredag kl. 08-16

Finansieringsløsninger, der har værdi for både dig og dine kunder

Service Finans Svea Finans

Her kan du læse de seneste artikler fra Minuba

Se alle artikler

Artikel

Virksomhe...

+1

  • Forretnings...
09.05.2025
Sådan effektiviserer du samarbejdet mellem virk...

af Camilla Winnes, Mi...

Artikel

Ordrestyring

+1

  • Fakturering
24.04.2025
Ugesedler til håndværkere – udfordringer og for...

af Emma Hald

Artikel

Forretnin...

+3

  • Fakturering
  • Ordrestyring
  • Virksomheds...
24.04.2025
Sagsstyring til håndværkere

af Emma Hald

Minuba
  • Funktioner
  • Grossister
  • Integrationer
  • Rådgivere
Support
  • Hjælpecenter
  • Udvikler
  • Driftstatus
  • Nyhedsmail
Om os
  • Kontakt
  • Om os
  • Karriere i Minuba
  • Presse
Mere info
  • Privatliv
  • Vilkår Minuba Plus
  • Vilkår Minuba GO!
Sjælland
Hollandsvej 12, 2. sal
2800 Kgs. Lyngby
Denmark
CVR 33259336

+45 7070 2037
support@minuba.dk
Jylland
Workspace Århus
Haslegårdsvej 8-12
8210 Aarhus V
Social Media
Minuba Plus
Minuba GO!