Materialeregistrering
Materialeregistrering til håndværkere: Gå ikke glip af fortjeneste på dine sager!
Har du overblik over materialeforbruget på dine forskellige sager?
Minubas materialeregistrering gør det nemt for jer løbende at registrere og styre forbruget under hver enkelte sag – både jeres egne materialer og grossisternes, så I får alle materialer med.
Håndværkere uden et ordentligt ordrestyringssystem, glemmer i gennemsnit at registrere helt op til 25% af de materialer de bruger på en sag. Der er altså mange penge at spare ved at registrere materialerne på den rigtige måde.
Gør materialeregistreringen nemmere for dig og din håndværksforretning
Hvad enten du logger på Minuba via mobil- eller webapplikation, er det nemt at navigere i din materialeregistrering, og hurtigt finde det du søger.
Materialeregistreringsfunktionen gør det bl.a. muligt at søge på et specifikt materialenummer under en sag.
Du kan samtidig selv bestemme, hvor mange linjer du vil se ad gangen.
Stærkt samarbejde med over 80 grossister – det har flere fordele for dig!
Hos Minuba har vi et stærkt samarbejde med over 80 grossister, hvilket giver dig adgang til mere end én million produkter i vores system. Det betyder, at du altid kan finde de materialer og informationer, som du har brug for.
Vi har gjort det muligt for dig at oprette dine egne materialer, så du ikke selv skal holde styr på det ved siden af. Så slipper du for bøvl og en masse tastearbejde!
Derudover, kan du automatisk tilknytte dine indkøbsfakturaer til dine sager – så bliver materialerne fra din indkøbsfaktura, og dem din medarbejder har registreret, samlet på samme arbejdsseddel.
Digital materialeregistrering til håndværkere: Få det hele med på sagen!
Med Minubas materialestyring kan du:
- Registrere materialer nemt og hurtig på både computer og smartphone
- Nemt navigere rundt i din materialeregistrering på sagen
- Vælge mellem mere end 80 grossister
- Se opdaterede priser fra din grossist
- Uploade dine materialepriser og rabatfiler
- Automatisk tilknytte EDI-fakturaer fra din grossist til din sag
Du får også materialeregistrering i Minuba GO!
I Minuba GO! har du adgang til 4 af Danmarks største grossister.
Minuba GO! gør hverdagen nemmere for små håndværks- og servicevirksomheder med op til 2 brugere. Få adgang til en række af de sammen funktioner, som findes i Minuba Plus - gratis.
Virksomhedsøkonomi
Har du styr på den nye bogføringslov?
Ny bogføringslov skal gøre fremtiden digital Bogføringsloven af 24. maj 2022 fastsætter krav til, hvilke virksomheder der skal bogføre, og hvordan de skal bogføre. Fra 2023 skal du have en beskrivelse af din bogføringsprocedure på plads …
Se flere af vores funktioner
Få styr på sagerne og driv din forretning optimalt
Læs mere
Slip for timesedler i papirform og sikre hurtig og nem timeregistrering
Læs mere
Systematisér servicering af anlæg. Frigiv tid hos dine medarbejdere ved at samle al relevant information om et anlæg ét sted.
Læs mere
Se flere af vores funktioner
Minuba demo aftale- og servicevilkår
Minuba aftale- og servicevilkår
Denne aftale er gældende fra oprettelse af DEMO-konto, og til et egentlig kundeforhold træder i kraft, eller DEMO-kontoen nedlægges.
DEMO kontoens formål er at give virksomheder i Minubas målgruppe mulighed for uforpligtende at afprøve Minuba. Ved oprettelse af DEMO kontoen, erklærer opretteren sig indforstået med at blive kontaktet af en af Minubas salgskonsulenter.
Tavshedspligt og konfidentialitet
Begge parter indvilger i, også efter DEMO periodens ophør, ikke på nogen måde at videregive nogen former for følsomme oplysninger vedrørende den modsatte part, herunder, men ikke begrænset til, kunde- og sagsinformationer, forretningsforbindelser og anden tilknytning til den modsatte part, herunder personer, virksomheder eller andre organisationer.
Ejendoms- og ophavsret
Minuba ApS har ejendoms- og ophavsret til Minuba. Kunden må under ingen omstændigheder overdrage Minuba eller relateret materiale til tredjepart, medmindre der specifikt forefindes en særskilt skriftlig aftale herom.
Kundeansvar
Alene Kunden er ansvarlig for enhver form for aktivitet der foregår ved brug af kundens DEMO-konti, herunder at huske at logge ud efter endt brug.
Kunden skal straks informere Minuba ApS om enhver form for uautoriseret brug af kundens kodeord eller DEMO-konti, samt en hvilken som helst anden form for sikkerhedsbrud som kunden kender til eller har mistanke om. Ligeledes skal kunden efter bedste evne straks forsøge at stoppe enhver uretmæssig kopiering og distribution af indhold, såfremt kunden har kendskab til dette.
Behandling af personoplysninger
Minuba ApS er overfor Kunden databehandler for de personoplysninger, som Kunden opbevarer og i øvrigt behandler i Minuba. For behandling af Kundens personoplysninger er aftalt følgende: Begge parter skal løbende gennemføre passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger, der opfylder kravene i Forordning 2016/679 (”Forordningen”), for at sikre beskyttelse af de registreredes rettigheder.
Minuba ApS skal overholde og opfylde kravene i artikel 28 i Forordningen, herunder mod sædvanlig timebetaling, yde Kunden den i artikel 28 anførte bistand og stille oplysninger og nødvendig dokumentation til rådighed for Kunden, så Kunden kan føre tilsyn med Minuba ApS’s overholdelse af kravene i artikel 28, herunder ved at give mulighed for og bidrage til revision og audit.
Minuba ApS skal have ret til for egen regning og risiko, at anvende underleverandører, der også behandler Kundens personoplysninger. Minuba ApS skal ved påtænkte skift af en underleverandør eller anvendelse af en ny underleverandør skriftligt underretter Kunden, mindst 30 dage før det påtænkte skifte/ny underleverandør. Kunden har ret til at komme med indsigelser mod den påtænkte skifte/ny underleverandør.
Minuba ApS påser at alle underleverandører opfylder kravene i artikel 28 i forordningen og forpligtelserne i dette afsnit.
Minuba ApS må ikke uden Kundens skriftlige forudgående tilladelse overføre Kundens personoplysninger til lande uden for EU/EØS.
Al behandling af Kundens personoplysninger sker i henhold til Kundens dokumenterede instruks. Den dokumenterede instruks udgøres dels af parternes aftalegrundlag, så de behandlinger der er nødvendige for at Minuba ApS kan opfylde indgåede aftaler med Kunden, kan udføres, og dels af de særskilte instrukser, som Kunden måtte give til Minuba ApS.
Hvis Kunden ikke instruerer Minuba ApS om andet, så er Minuba ApS berettigede og forpligtet til at slette Kundens personoplysninger senest 3 måneder efter, at forretningsforholdet mellem parterne er endeligt ophørt.
Kunden må ikke anvende Minuba til behandling af andre kategorier af registrerede eller andre typer af personlige information, end det Minuba er beregnet til.
Minuba ApS har ret til, at anonymisere Kundens informationer og andre data, og anvende dem, enten selv eller i samarbejde med andre.
Minuba ApS er berettiget til at anvende Kundens data, herunder personoplysninger, i anonymiseret form, hvor det ikke er muligt at spore data eller personoplysninger til kunden eller nogen bestemt fysisk person, herunder i samarbejde med tredjemand
Ansvarsbegrænsning
Ingen af parterne er ansvarlige overfor den anden part i forhold til indirekte skader, følgeskader eller særlige skader, her inkluderet tab af profit, tab af data eller krav fra eventuelle tredje parter. Denne ansvarsbegrænsning er gældende uanset grunden til problemet, heri inkluderet, men ikke begrænset til, uagtsomhed.
Minuba ApS er ikke ansvarlig for eventuel uautoriseret adgang til, eller ændring af, kundens transmissioner eller data, materiale, informationer eller data der er sendt eller modtaget, uanset at data er blevet modtaget af Minuba ApS, samt enhver transaktion der indtastes i Minuba.
Tvister og uoverensstemmelser
Hvis denne aftale giver anledning til uenighed mellem parterne, skal disse søges løst i mindelighed. I tilfælde af at en mindelig løsning ikke kan opnås, afgøres uenighederne efter dansk ret, idet Sø- og Handelsretten som aftalt værneting.