ABAX
Flådestyring
Om
Med ABAX får du fuld kontrol over alle køretøjer og enheder i din flåde - nemt og intelligent ved hjælp af ABAX's datadrevne og brugervenlige platform.
Mere information
Med ABAX opnår du mere - med mindre
Med ABAX får du fuld kontrol over alle køretøjer og enheder i din flåde - nemt og intelligent ved hjælp af ABAX's datadrevne og brugervenlige platform. ABAX giver dig altså mulighed for at drive din virksomhed på en smartere måde, hvor du sparer tid, ressourcer og penge.
Integrationen mellem Minuba og ABAX gør det muligt for kunderne at få et nøjagtigt datagrundlag, som gør at du kan træffe datadrevne beslutninger samt effektivt at styre din virksomhed og optimere driftsomkostningerne. ABAX forandrer telematik med mobilitetsdataindsigter, der giver mulighed for at opnå mere - med mindre.
Med andre ord skaber ABAX merværdi for deres brugere ved at hjælpe dem med at drive deres virksomheder smartere, så de kan spare tid, ressourcer og penge.
Få mulighed for at drive din forretning smartere
- Omfattende sporing af udstyr og køretøjer: Kombinationen af disse to systemer giver dig fuld indsigt i dit udstyr, dine medarbejderes kørselsaktiviteter og tidsudnyttelse.
- Strømlinede administrative opgaver: Forenkl din administrative arbejdsbyrde med de to systemer, så arbejdsprocesserne bliver hurtigere og dermed mere effektive.
- Forenklet daglig drift: Oplev en meget lettere daglig rutine, når de to systemer arbejder sammen om at håndtere forskellige aspekter af din drift. Dine kørselsrelaterede data i ABAX platformen, der omfatter antal kørte km, start- og stop tidspunkt samt geografisk placering (lokation) af dine ansatte overføres automatisk til Minuba
Sådan kommer du i gang med at bruge ABAX sammen med din Minuba
- Brugeren åbner et link til brugergrænsefladen
- Brugeren klikker for at autentificere sig med integrationen
- Integrationen videresender brugeren til ABAX
- Brugeren autentificerer sig med Abax-administratorbrugeren
- Integrationen sikrer, at brugeren har tilstrækkelig adgang til at køre loopet
- Brugeren indtaster godkendelsesnøgle
- Integrationen sender en notifikation til #branches-notification-kanalen på Slack (f.eks. besked: Ny bruger er blevet onboardet på Minuba).
Automatisér manuelle processer med ABAX
Ved at automatisere manuelle processer i din håndværksvirksomhed, får du ikke alene frigivet mere tid. Du får også mulighed for at udnytte værdien af begge systemer fuldt ud.
Se nedenstående video, som viser, hvordan du kommer i gang med at bruge de to systemer.
Minuba demo aftale- og servicevilkår
Minuba aftale- og servicevilkår
Denne aftale er gældende fra oprettelse af DEMO-konto, og til et egentlig kundeforhold træder i kraft, eller DEMO-kontoen nedlægges.
DEMO kontoens formål er at give virksomheder i Minubas målgruppe mulighed for uforpligtende at afprøve Minuba. Ved oprettelse af DEMO kontoen, erklærer opretteren sig indforstået med at blive kontaktet af en af Minubas salgskonsulenter.
Tavshedspligt og konfidentialitet
Begge parter indvilger i, også efter DEMO periodens ophør, ikke på nogen måde at videregive nogen former for følsomme oplysninger vedrørende den modsatte part, herunder, men ikke begrænset til, kunde- og sagsinformationer, forretningsforbindelser og anden tilknytning til den modsatte part, herunder personer, virksomheder eller andre organisationer.
Ejendoms- og ophavsret
Minuba ApS har ejendoms- og ophavsret til Minuba. Kunden må under ingen omstændigheder overdrage Minuba eller relateret materiale til tredjepart, medmindre der specifikt forefindes en særskilt skriftlig aftale herom.
Kundeansvar
Alene Kunden er ansvarlig for enhver form for aktivitet der foregår ved brug af kundens DEMO-konti, herunder at huske at logge ud efter endt brug.
Kunden skal straks informere Minuba ApS om enhver form for uautoriseret brug af kundens kodeord eller DEMO-konti, samt en hvilken som helst anden form for sikkerhedsbrud som kunden kender til eller har mistanke om. Ligeledes skal kunden efter bedste evne straks forsøge at stoppe enhver uretmæssig kopiering og distribution af indhold, såfremt kunden har kendskab til dette.
Behandling af personoplysninger
Minuba ApS er overfor Kunden databehandler for de personoplysninger, som Kunden opbevarer og i øvrigt behandler i Minuba. For behandling af Kundens personoplysninger er aftalt følgende: Begge parter skal løbende gennemføre passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger, der opfylder kravene i Forordning 2016/679 (”Forordningen”), for at sikre beskyttelse af de registreredes rettigheder.
Minuba ApS skal overholde og opfylde kravene i artikel 28 i Forordningen, herunder mod sædvanlig timebetaling, yde Kunden den i artikel 28 anførte bistand og stille oplysninger og nødvendig dokumentation til rådighed for Kunden, så Kunden kan føre tilsyn med Minuba ApS’s overholdelse af kravene i artikel 28, herunder ved at give mulighed for og bidrage til revision og audit.
Minuba ApS skal have ret til for egen regning og risiko, at anvende underleverandører, der også behandler Kundens personoplysninger. Minuba ApS skal ved påtænkte skift af en underleverandør eller anvendelse af en ny underleverandør skriftligt underretter Kunden, mindst 30 dage før det påtænkte skifte/ny underleverandør. Kunden har ret til at komme med indsigelser mod den påtænkte skifte/ny underleverandør.
Minuba ApS påser at alle underleverandører opfylder kravene i artikel 28 i forordningen og forpligtelserne i dette afsnit.
Minuba ApS må ikke uden Kundens skriftlige forudgående tilladelse overføre Kundens personoplysninger til lande uden for EU/EØS.
Al behandling af Kundens personoplysninger sker i henhold til Kundens dokumenterede instruks. Den dokumenterede instruks udgøres dels af parternes aftalegrundlag, så de behandlinger der er nødvendige for at Minuba ApS kan opfylde indgåede aftaler med Kunden, kan udføres, og dels af de særskilte instrukser, som Kunden måtte give til Minuba ApS.
Hvis Kunden ikke instruerer Minuba ApS om andet, så er Minuba ApS berettigede og forpligtet til at slette Kundens personoplysninger senest 3 måneder efter, at forretningsforholdet mellem parterne er endeligt ophørt.
Kunden må ikke anvende Minuba til behandling af andre kategorier af registrerede eller andre typer af personlige information, end det Minuba er beregnet til.
Minuba ApS har ret til, at anonymisere Kundens informationer og andre data, og anvende dem, enten selv eller i samarbejde med andre.
Minuba ApS er berettiget til at anvende Kundens data, herunder personoplysninger, i anonymiseret form, hvor det ikke er muligt at spore data eller personoplysninger til kunden eller nogen bestemt fysisk person, herunder i samarbejde med tredjemand
Ansvarsbegrænsning
Ingen af parterne er ansvarlige overfor den anden part i forhold til indirekte skader, følgeskader eller særlige skader, her inkluderet tab af profit, tab af data eller krav fra eventuelle tredje parter. Denne ansvarsbegrænsning er gældende uanset grunden til problemet, heri inkluderet, men ikke begrænset til, uagtsomhed.
Minuba ApS er ikke ansvarlig for eventuel uautoriseret adgang til, eller ændring af, kundens transmissioner eller data, materiale, informationer eller data der er sendt eller modtaget, uanset at data er blevet modtaget af Minuba ApS, samt enhver transaktion der indtastes i Minuba.
Tvister og uoverensstemmelser
Hvis denne aftale giver anledning til uenighed mellem parterne, skal disse søges løst i mindelighed. I tilfælde af at en mindelig løsning ikke kan opnås, afgøres uenighederne efter dansk ret, idet Sø- og Handelsretten som aftalt værneting.