Ledelsesoverblik
Forstå din håndværksforretning bedre med Minuba Plus 'Ledelsesoverblik'
Ved du, hvilke opgaver din håndværksforretning tjener mest på? Og hvilke du tjener mindst på?
Med Minuba Plus 'Ledelsesoverblik' får du indsigt i, hvor sund din forretning er, og hvor der er plads til forbedringer.
'Ledelsesoverblikket' gør dig bl.a. i stand til, gennem et eksisterende udvalg af grafer og rapporter at vurdere, hvilke typer af opgaver som du skal satse på i fremtiden.
Dyk ned i din håndværksforretnings nøgletal
Funktionen 'Ledelsesoverblik' giver dig mulighed for at trække rapporter, så du kan dykke dybere ned i de enkelte tal. Samt trække nøgletal ud til din revisor eller bestyrelse.
Rapporterne giver en sammentælling af dine ordrer inden for en bestemt periode, eller frem til en bestemt skæringsdato alt efter, hvad du skal bruge rapporten til. Du kan selv vælge, hvilke felter du vil have med i dine rapporter.
Se følgende rapporter med Minubas 'Ledelsesoverblik':
- Uafsluttede arbejder: Bruges typisk til årsafslutning
- Perioderapport: Bruges typisk til kvartalsrapportering
- Samlet materialesalg: Viser dig det samlede materialesalg i en periode
- Samlet materialeforbrug: Viser dig det samlede materialeforbrug i en periode.
Kan fx bruges til at se, hvilke varer du benytter mest - Registreret materialesalg: Viser dig de enkelte registrerede fakturalinjer i en periode.
Kan fx bruges til at se, hvad du har solgt en vare til tidligere - Registreret materialeforbrug: Viser dig de enkelte registrerede udgifter på hver arbejdsseddel. Kan fx bruges til at se, hvilke indkøb du har lavet på den enkelte arbejdsseddel
- Overblik over udgifter og indtægter på ordrer: Viser dig alle udgifter og indtægter på ordrer for hele ordrens levetid
Tag datadrevne beslutninger i stedet for blindt at stole på din mavefornemmelse
Minubas Ledelsesoverblik hjælper dig med at optimere din håndværksforretning:
- Se opdateret data - alle tal opdateres løbende så du kan følge med i økonomien
- Se din pipeline, og se, hvor mange penge, der er på vej ind
- Se, hvilken type arbejde du tjener flest penge på
- Se virksomhedens omsætning til dato
- Se, hvilket materiale du sælger mest af
- Se den afdeling eller ansvarlige medarbejder, det går særligt godt for
Med Minuba Plus har du altid support lige ved hånden
-
Skriv til os
-
Ring til os
-
Åbningstider
Mandag - fredag kl. 08-16
Virksomhedsøkonomi
Sådan når du dine mål: 4 tips til at skabe overskud i forretningen
Hvordan får du overskud i forretningen? Der er mange måder du kan skabe overskud i din virksomhed på. Men det vigtigste er at kigge på, hvor du gerne vil hen med din virksomhed. Til en start …
Minuba demo aftale- og servicevilkår
Minuba aftale- og servicevilkår
Denne aftale er gældende fra oprettelse af DEMO-konto, og til et egentlig kundeforhold træder i kraft, eller DEMO-kontoen nedlægges.
DEMO kontoens formål er at give virksomheder i Minubas målgruppe mulighed for uforpligtende at afprøve Minuba. Ved oprettelse af DEMO kontoen, erklærer opretteren sig indforstået med at blive kontaktet af en af Minubas salgskonsulenter.
Tavshedspligt og konfidentialitet
Begge parter indvilger i, også efter DEMO periodens ophør, ikke på nogen måde at videregive nogen former for følsomme oplysninger vedrørende den modsatte part, herunder, men ikke begrænset til, kunde- og sagsinformationer, forretningsforbindelser og anden tilknytning til den modsatte part, herunder personer, virksomheder eller andre organisationer.
Ejendoms- og ophavsret
Minuba ApS har ejendoms- og ophavsret til Minuba. Kunden må under ingen omstændigheder overdrage Minuba eller relateret materiale til tredjepart, medmindre der specifikt forefindes en særskilt skriftlig aftale herom.
Kundeansvar
Alene Kunden er ansvarlig for enhver form for aktivitet der foregår ved brug af kundens DEMO-konti, herunder at huske at logge ud efter endt brug.
Kunden skal straks informere Minuba ApS om enhver form for uautoriseret brug af kundens kodeord eller DEMO-konti, samt en hvilken som helst anden form for sikkerhedsbrud som kunden kender til eller har mistanke om. Ligeledes skal kunden efter bedste evne straks forsøge at stoppe enhver uretmæssig kopiering og distribution af indhold, såfremt kunden har kendskab til dette.
Behandling af personoplysninger
Minuba ApS er overfor Kunden databehandler for de personoplysninger, som Kunden opbevarer og i øvrigt behandler i Minuba. For behandling af Kundens personoplysninger er aftalt følgende: Begge parter skal løbende gennemføre passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger, der opfylder kravene i Forordning 2016/679 (”Forordningen”), for at sikre beskyttelse af de registreredes rettigheder.
Minuba ApS skal overholde og opfylde kravene i artikel 28 i Forordningen, herunder mod sædvanlig timebetaling, yde Kunden den i artikel 28 anførte bistand og stille oplysninger og nødvendig dokumentation til rådighed for Kunden, så Kunden kan føre tilsyn med Minuba ApS’s overholdelse af kravene i artikel 28, herunder ved at give mulighed for og bidrage til revision og audit.
Minuba ApS skal have ret til for egen regning og risiko, at anvende underleverandører, der også behandler Kundens personoplysninger. Minuba ApS skal ved påtænkte skift af en underleverandør eller anvendelse af en ny underleverandør skriftligt underretter Kunden, mindst 30 dage før det påtænkte skifte/ny underleverandør. Kunden har ret til at komme med indsigelser mod den påtænkte skifte/ny underleverandør.
Minuba ApS påser at alle underleverandører opfylder kravene i artikel 28 i forordningen og forpligtelserne i dette afsnit.
Minuba ApS må ikke uden Kundens skriftlige forudgående tilladelse overføre Kundens personoplysninger til lande uden for EU/EØS.
Al behandling af Kundens personoplysninger sker i henhold til Kundens dokumenterede instruks. Den dokumenterede instruks udgøres dels af parternes aftalegrundlag, så de behandlinger der er nødvendige for at Minuba ApS kan opfylde indgåede aftaler med Kunden, kan udføres, og dels af de særskilte instrukser, som Kunden måtte give til Minuba ApS.
Hvis Kunden ikke instruerer Minuba ApS om andet, så er Minuba ApS berettigede og forpligtet til at slette Kundens personoplysninger senest 3 måneder efter, at forretningsforholdet mellem parterne er endeligt ophørt.
Kunden må ikke anvende Minuba til behandling af andre kategorier af registrerede eller andre typer af personlige information, end det Minuba er beregnet til.
Minuba ApS har ret til, at anonymisere Kundens informationer og andre data, og anvende dem, enten selv eller i samarbejde med andre.
Minuba ApS er berettiget til at anvende Kundens data, herunder personoplysninger, i anonymiseret form, hvor det ikke er muligt at spore data eller personoplysninger til kunden eller nogen bestemt fysisk person, herunder i samarbejde med tredjemand
Ansvarsbegrænsning
Ingen af parterne er ansvarlige overfor den anden part i forhold til indirekte skader, følgeskader eller særlige skader, her inkluderet tab af profit, tab af data eller krav fra eventuelle tredje parter. Denne ansvarsbegrænsning er gældende uanset grunden til problemet, heri inkluderet, men ikke begrænset til, uagtsomhed.
Minuba ApS er ikke ansvarlig for eventuel uautoriseret adgang til, eller ændring af, kundens transmissioner eller data, materiale, informationer eller data der er sendt eller modtaget, uanset at data er blevet modtaget af Minuba ApS, samt enhver transaktion der indtastes i Minuba.
Tvister og uoverensstemmelser
Hvis denne aftale giver anledning til uenighed mellem parterne, skal disse søges løst i mindelighed. I tilfælde af at en mindelig løsning ikke kan opnås, afgøres uenighederne efter dansk ret, idet Sø- og Handelsretten som aftalt værneting.