Hvordan sætter jeg omkostninger på tillæg per medarbejder?

Sommetider har jeres virksomhed tillæg, hvis omkostninger varierer alt efter hvilken medarbejder der registrerer dem. Eksempelvis kan en medarbejder have anciennitetstillæg.

Hvis dine medarbejdere registrerer et tillæg beregnet specifikt for den enkelte medarbejder, vil omkostninger på arbejdsedlerne blive mere præcise. Det skyldes, at hvis prisen på et tillæg blot er et gennemsnit af, hvad det reelt koster at betale dine medarbejder, bliver prisen ikke helt korrekt.

Når omkostninger på en arbejdseddel bliver mere præcise vil det også reflektere på dine omkostningsrapporter.

Ønsker du at opsætte medarbejderspecifikke tillæg, sættes de op ved at klikke på Tandhjulet -> Administration og Brugere. Klik dig ind på medarbejderens bruger og find hans ansættelsesperiode og udfyld de specifikke tillæg. Se eksempel nedenfor på billedet:

 

Eksemplet ovenfor viser, at næste gang tillæg bliver brugt i ansættelses perioden af medarbejderen, vil den få en omkostning af 340 og ikke 300.

God arbejdslyst!