Husk at acceptere de nye regler for persondatahåndtering i Minuba

*HVIS DU ALLEREDE HAR ACCEPTERET DE NYE REGLER FOR PERSONDATAHÅNDTERING I DIN MINUBA, KAN DU SE BORT FRA DENNE ARTIKEL.

En administrativ bruger i din virksomhed er blevet bedt om at acceptere de nye regler for persondatahåndtering i Minuba. De nye regler er opdateret i henhold til GDPR (Generel Data Protection Regulation), som trådte i kraft den 25. maj 2018.

Nye regler for persondatahåndtering

De nye EU-lovkrav sætter nye rammer for, hvordan persondata fremover skal håndteres og opbevares. For at leve op til lovkravene, har Minuba opdateret vores Databehandleraftale, som du vil blive bedt om at acceptere, for fortsat at kunne anvende Minuba.

Har du spørgsmål til de nye regler for persondatahåndtering? Du er velkommen til at skrive til os på support@minuba.dk, eller ringe på 7070 2037. Vi glæder os til at hjælpe dig.

Se videoen og se, hvordan du accepterer de nye Persondataregler

Vi har lavet en kort video, så du kan se, hvordan du nemt og hurtigt accepterer de nye regler for persondatahåndtering i Minuba.

Du skal acceptere denne pop-up, hvis du fortsat ønsker at anvende Minuba.

Hvad betyder GDPR og hvad er persondata?

Mangler du svar på dine spørgsmål til GDPR?

Hvad er gdpr? Hvad er persondata, og hvilke data gør sig gældende i GDPR? Hvem er GDPR relevant for? Og hvorfor er det relevant for din forretning?

Uanset, hvilke spørgsmål du har, så læs med her og bliv klogere.

* For firmaer med mindre end 6 brugere med administrator rolle vil alle brugere med administrator rolle få Databehandleraftalen vist. Når en bruger har accepteret Databehandleraften, vil dialogen også forsvinde for de andre fra samme firma.