Service Finans giver din kunde fleksibilitet med betalingen   

Nogle gange har din kunde en forventning om, at det kun er én bestemt ting, der skal forbedres eller renoveres på eller omkring huset.

Hvis der f.eks. skal lægges omfangdræn, og kloakmesteren pludselig opdager, at der er rester af en gammel kældertrappe, når han begynder at grave. Han er selvfølgelig nødt til at fjerne den gamle kældertrappe for at kunne gøre projektet færdigt – men det er selvfølgelig ikke uden meromkostninger.

Der er ting, man ikke kan forudsige, før man så at sige løfter låget på motorhjelmen og får dannet sig et ordentligt overblik over opgavens omfang.

Du skal som håndværker ikke rådgive din kunde om finansielle ydelser, men du kan spare kunden for at tømme sin opsparing eller at gå i banken for at kunne forbedre sin bolig.

I virkeligheden handler det ikke om, at du skal ”blande dig” i kundens økonomi. Du behøver faktisk ikke engang at spørge til den.

Du kan nøjes med at tilføje Service Finans lånelinket til dine tilbud eller fakturaer til kunden – her kan du faktisk ikke se, om kunden har valgt at ansøge om et lån. Det forbliver privat.

Men du har større sandsynlighed for at modtage rettidig betaling for dit arbejde, og kan dermed også forebygge eventuelle betalingspåmindelser og rykkere længere ude i tid.

Bonussen for din kunde er, at han kan lade sin opsparing stå på kontoen og stadig få optimeret sin bolig med din hjælp.