Nemt lønarbejde med ProLøn og Minuba

Effektivt og tidsbesparende lønarbejde med ProLøn og Minuba

Med ProLøn og Minuba slipper du for gammeldags og fedtede timesedler samt glemte timeregistreringer. Med ProLøn og Minuba er alle informationerne samlet ét sted, hvilket gør hverdagen meget nemmere for dig!

De to systemer taler sammen og du undgår at skulle indtaste timer, tillæg og registrere ferie på dine montører eller svende. I Minuba registrerer dine medarbejdere nemlig selv dette!

Ved at bruge Minuba og ProLøn får du altså frigivet tid fra langsommeligt og utaknemmeligt administrativt arbejde på kontoret, og på den måde sparer du du tid, gør lønarbejdet nemmere for dig selv og for dem på kontoret, og du får mulighed for at drive en professionel forretning, hvor der er styr på timeregnskabet.


Nemt lønarbejde med ProLøn og Minuba

Integrerbart system

ProLøn taler sammen med langt de fleste IT-systemer som tids- og registrerings-, planlægnings-, HR- og økonomisystemer. Det gælder også Minubas system til fakturering og ordrestyring.

I Minuba kan dine medarbejdere med få klik registrere og afleverer deres timer. Registreringerne kan foregå på alle typer devices, og du kan følge med i deres timeregnskab, så snart de har registreret dem på den pågældende ordre. Du slipper altså helt for, at dine medarbejdere skal køre ind på kontoret med deres timesedler til dig. Samtidig med at du slipper for at skulle bruge unødig administrativt arbejde på at notere dem. Når du når til, at skulle køre løn på dine medarbejdere trækker du blot timerne fra medarbejderne og sender direkte over til ProLøn.


Effektivt og tidsbesparende lønarbejde med ProLøn og Minuba

Oplev en lettere og mere effektiv arbejdsgang med fuld integration mellem timeregistrering og dit lønsystem, blandt andet via:

  • Digitale timesedler
  • Nem tidsregistrering på alle typer devices
  • Mulighed for at følge dine medarbejderes timeregnskab
  • Timer, tillæg, fravær m.m. samlet ét sted
  • Altid let adgang til relevant data
  • Ingen ekstra kørsel for at aflevere timesedler
  • Intet unødigt tastearbejde

Dus med brancher og overenskomster

ProLøn udvikler selv unikke brancheløsninger og standardløsninger, der kan anvendes af alle danske virksomheder uanset branche og størrelse. ProLøn er dus med mange brancher og overenskomster, så lønsystemet er tilpasset og up-to-date med lovændringer. Et enkelt og let lønsystem med 100% brugervenlighed og designet til at gøre din hverdag nemmere og give dig fornyet overblik.

Læs mere om 'Mit ProLøn', hvor du har mulighed for at udbygge 'ProLøn-Basis' med løsningerne ProLøn-Branche og ProLøn-Administrator her.

Nemt lønarbejde med ProLøn og Minuba


30 års erfaring og Danmarks bedste lønsupport

ProLøn har gennem mere end 30 år hjulpet danske virksomheder med at effektivisere deres lønadministration. I dag hjælper ProLøn 11.000 kunder med at udbetale løn til deres medarbejdere. ProLøn beskæftiger 40 medarbejdere og er et team af løneksperter, som elsker at gøre dit arbejde med løn nemmere, så du har helt ro i maven. Det ligger i ProLøns DNA at hjælpe kunderne.

Når du er kunde hos ProLøn, har du gratis adgang til Danmarks bedste lønsupport, hvor en række lønspecialister sidder klar til at hjælpe dig. Læs mere om ProLøn på hjemmesiden her.


Sådan kan ProLøn hjælpe dig med lønadministration

Se videoen og bliv klogere på, hvordan ProLøn kan hjælpe dig med lønadministration.

For at kunne vise dig denne video, beder vi dig acceptere marketing og statistik cookies. Klik her for at acceptere.