EY e-faktura - Minuba

Spar tid med EY e-faktura

Med leverandørfakturasystemet EY e-faktura er det slut med manuelle indtastninger af dine indkøbsfakturaer. Ved brug af systemet har du nemlig mulighed for at spare op til 80% af den tid, du normalt bruger på at håndtere dine indkøbsfakturaer – tid som du i stedet kan bruge på din kerneforretning og at skabe værdi for din virksomhed.

EY e-faktura er et online system, hvor du kan håndtere alle dine regninger, kvitteringer og finansbilag direkte i skyen. Med det online system arbejder du altid i den nyeste version og undgår omkostninger til at vedligeholdelse af serversystemer og softwareinstallationer til at håndtere dine indkøbsfakturaer.


 

Fordele ved at bruge EY e-faktura sammen med Minuba

Når du bruger EY e-faktura sammen med Minuba, kan du spare en masse tid og penge på bundlinjen med den lette håndtering af indkøbsfakturaer. I EY e-faktura kan du automatisk modtage dine indkøbsfakturaer fra dine grossister digitalt, så du slipper for unødvendigt tastearbejde.

Med integrationen bliver indkøbsfakturaerne derefter let overført til Minuba, hvor du med få klik kan godkende dem og overføre materialerne til din arbejdsseddel – så bliver det ikke nemmere!

 

Carl Ras i Minuba

 

Appen gør din hverdag nemmere

Betal dine indkøbsfakturaer i banken på få sekunder

Udover integrationen til Minuba, kan du med EY e-faktura også integrere til e-conomic og lette betalingen til af dine indkøbsfakturaer.

Når indkøbsfakturaerne bliver sendt til Minuba, har EY e-faktura nemlig også mulighed for at oprette leverandørposteringer med bilag og sende betalingsoplysningerne til e-conomic.

Herefter kan du let eksportere alle dine betalinger på én gang fra e-conomic og indlæse dem i din netbank, hvor du blot skal godkende betalingerne.

Læs mere om e-conomic her.


Få din leverandørfaktura direkte på sagen

Med elektronisk fakturering kan du undgå store papirbunker af indkøbsfakturaer fra din grossist.

Minuba knytter automatisk fakturaen fra din grossist til din sag, så du slipper for selv at taste alle dine materialer ind på din arbejdsseddel. Det gør det nemt for dig og du undgår at glemme at registrere materialerne på en sag.

Med Minuba får du samlet både materialer fra din grossistfaktura, og de materialer dine medarbejdere har registreret, på den samme arbejdsseddel. Det bliver gjort med det samme, så du kan få sendt din egen faktura hurtigere ud af døren!

Carl Ras gør det nemt for dig