Proaktiv norsktalende kundesupporter

Har du også en fest, når du hjælper kunder?

Minuba, som er et ordre- og sagsstyringssystem til håndværkere, vokser kraftigt og vi har brug for flere dygtige medarbejdere til vores vækstrejse. Vi søger netop nu en kundesupporter til vores kontor i Lyngby, der skal servicere vores norske kunder.nder.

Kvalifikationer:

Den vigtigste kvalifikation er din personlighed: Hvordan du er, hvilke værdier og holdninger du har og hvordan du kommunikerer med andre mennesker.

Du er af den rette støbning, hvis du er:

  • Varm og positiv
  • Empatisk og engageret
  • En udpræget holdspiller
  • Samvittighedsfuld og proaktiv

Derudover ser vi gerne følgende:

  • Glad for en foranderlig hverdag og frisk på en rejse med fuld fart på
  • Du har kendskab til håndværksbranchen
  • Du forstår det danske sprog
  • Har en brændende lyst til at hjælpe kunder både via telefon, mail og online

Dine arbejdsopgaver:

Du får brug for dit stærke engagement hver dag, hvor du skal:

  • Guide eksisterende og potentielle kunder i brugen af Minuba. Lige fra den helt nye håndværker, til den store entreprenør med flere hundrede ansatte
  • Lave videoer, artikler og andet materiale, der hjælper vores kunder
  • Være sparringspartner med vores norske landechef i Oslo.
  • Gøre en stor forskel for vores kunder

Arbejdstid og løn:

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge, primært i tidsrummet 8.00-16.00.

Lønnen er efter kvalifikationer.

Vil du være en del af Minuba?

Send os din ansøgning, eller spørgsmål til Steffen Ekelund på ste@minuba.dk. Eller kontakt vores norske landechef for at høre mere om den spændende rejse vi er på, på mail: tno@minuba.no.

Ansøgningsfristen er d. 12. juni og opstart hurtigst muligt.

Stillingen som kundesupporter er også slået op på Jobindex. Læs mere her: www.jobindex.dk