Ønsker du adgang til alle funktionerne i Minuba, samt adgang til materialer fra over 80 grossister?
Så er Minuba Plus noget for dig.
I Minuba Plus har du styr på alle virksomhedens arbejdsprocesser, og du har adgang til funktioner som Ledelsesoverblik, Planlægningsværktøj, Serviceaftaler og meget, meget mere...
Adgang til alle rettigheder samt alle funktionaliteter i systemet. Prisen er pr. bruger pr. måned, ekskl. moms
Adgang til at oprette ordrer, registrere materialer, kvalitetssikring, mv. Prisen er pr. bruger pr. måned ekskl. moms.
Adgang til arbejdssedler, dokumentation og timeregistrering. Prisen er pr. bruger pr. måned ekskl. moms.
Planlæg dine maskiner, dine arbejdsmænd og andre, der ikke skal logge på systemet – men få deres omkostning med på fakturaen. Administrativ bruger planlægger Ressourcens tid og kalender. |
|
DKK 29 pr. ressource pr. måned |
Uanset om du har en lille eller stor virksomhed, kan du nemt og hurtigt tilpasse antal brugere efter netop jeres behov! Du betaler altså kun for det, som du har brug for.
Nedenfor kan du se tre forskellige eksempler på, hvad det vil koste at implementere Minuba Plus afhængigt af virksomhedens størrelse.
En lille virksomhed med mellem 1-15 ansatte
En mellemstor virksomhed er mellem 16-50 ansatte
En stor virksomhed kan være omkring 51+ ansatte
Fakturering og ordrestyring til service- og håndværksbranchen.
Ved at oprette en demokonto, får du fuld adgang til alle Minuba Plus mange funktioner og moduler - gratis og 100% uforpligtende.
Brug de 30 dage til at lære Minuba Plus at kende, og få overblik over, hvad systemet kan tilbyde dig og din virksomhed.
Sådan kommer du i gang:
Udfyld formularen og få fuld adgang til Minuba Plus. Så kan du i ro og mag se og prøve opsætning og funktioner.
Der er en kort guide indbygget i systemet, men vi sender også mails, der forklarer, hvordan du hurtigt kommer i gang.
Vi kontakter dig inden prøveperiodens udløb for at høre, hvad du synes. Du skal ikke tænke på at opsige eller afmelde noget - prøveperioden er helt uforpligtende.
Du er naturligvis altid velkommen til at kontakte os på tlf.: 7070 2037 eller på mail: support@minuba.dk, hvis du har nogle spørgsmål. Vores supportteam er klar til at hjælpe dig alle ugens hverdage mellem kl. 8-16.
Mandag - fredag kl. 08-16
Så har du mulighed for at booke et Minuba hel- eller halvdagskursus. Kurset kan afholdes hos Minuba eller ude hos jer.
Vi afholder også kurser på udvalgte lokationer rundt om i landet. Her kan der være op til 20 kursister ad gangen.
Hvad skal du gøre og hvad kan du forvente som bruger af Minuba Plus
Du kan få fuld adgang til alle Minubas funktioner for 0 kr. i 30 dage.
Herefter koster en Administrativ bruger kr. 259,00 per måned ekskl. moms. Du skal min. have 1 admin. bruger.
Vi har differentierede priser - alt efter brugertype, så du betaler kun for det, som du har brug for!
I Minuba Plus er alt inkluderet i prisen; adgang til 80+ grossistkataloger med listepriser, upload af rabatfiler, modtagelse af indkøbsfakturaer og afsendelse af salgsfakturaer. Desuden svarer vores support telefonen inden for 15 sekunder i hverdage mellem kl. 8 -16 - det er også med i prisen. Endelig har vi 10 opdateringer om året, der sikrer, at du altid har et relevant og nyudviklet ordrestyringssystem lige ved hånden.
Udfyld formularen til en gratis demo og gå i gang! Begynd at oprette din virksomhed, dine brugere, dine grossister, m.v. i Minuba Plus. Så er du i gang! Vores helt fantastiske support-team kontakter dig, for at sikre, at vores samarbejde kommer godt fra start. Du er selvfølgelig også velkomme til at ringe til os på 70 70 20 3 7
Vi yder de samme rabatter til alle vores kunder. Her kan du ikke opnå en ekstra rabat – selvom du presser på. Men vi vil gerne fortælle dig om de rabatter vi tilbyder alle vores kunder. Med andre ord, er der rabatter at få til de kunder, der tror på Minuba, og som vil samarbejde med os.
Minuba demo aftale- og servicevilkår
Minuba aftale- og servicevilkår
Denne aftale er gældende fra oprettelse af DEMO-konto, og til et egentlig kundeforhold træder i kraft, eller DEMO-kontoen nedlægges.
DEMO kontoens formål er at give virksomheder i Minubas målgruppe mulighed for uforpligtende at afprøve Minuba. Ved oprettelse af DEMO kontoen, erklærer opretteren sig indforstået med at blive kontaktet af en af Minubas salgskonsulenter.
Tavshedspligt og konfidentialitet
Begge parter indvilger i, også efter DEMO periodens ophør, ikke på nogen måde at videregive nogen former for følsomme oplysninger vedrørende den modsatte part, herunder, men ikke begrænset til, kunde- og sagsinformationer, forretningsforbindelser og anden tilknytning til den modsatte part, herunder personer, virksomheder eller andre organisationer.
Ejendoms- og ophavsret
Minuba ApS har ejendoms- og ophavsret til Minuba. Kunden må under ingen omstændigheder overdrage Minuba eller relateret materiale til tredjepart, medmindre der specifikt forefindes en særskilt skriftlig aftale herom.
Kundeansvar
Alene Kunden er ansvarlig for enhver form for aktivitet der foregår ved brug af kundens DEMO-konti, herunder at huske at logge ud efter endt brug.
Kunden skal straks informere Minuba ApS om enhver form for uautoriseret brug af kundens kodeord eller DEMO-konti, samt en hvilken som helst anden form for sikkerhedsbrud som kunden kender til eller har mistanke om. Ligeledes skal kunden efter bedste evne straks forsøge at stoppe enhver uretmæssig kopiering og distribution af indhold, såfremt kunden har kendskab til dette.
Behandling af personoplysninger
Minuba ApS er overfor Kunden databehandler for de personoplysninger, som Kunden opbevarer og i øvrigt behandler i Minuba. For behandling af Kundens personoplysninger er aftalt følgende: Begge parter skal løbende gennemføre passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger, der opfylder kravene i Forordning 2016/679 (”Forordningen”), for at sikre beskyttelse af de registreredes rettigheder.
Minuba ApS skal overholde og opfylde kravene i artikel 28 i Forordningen, herunder mod sædvanlig timebetaling, yde Kunden den i artikel 28 anførte bistand og stille oplysninger og nødvendig dokumentation til rådighed for Kunden, så Kunden kan føre tilsyn med Minuba ApS’s overholdelse af kravene i artikel 28, herunder ved at give mulighed for og bidrage til revision og audit.
Minuba ApS skal have ret til for egen regning og risiko, at anvende underleverandører, der også behandler Kundens personoplysninger. Minuba ApS skal ved påtænkte skift af en underleverandør eller anvendelse af en ny underleverandør skriftligt underretter Kunden, mindst 30 dage før det påtænkte skifte/ny underleverandør. Kunden har ret til at komme med indsigelser mod den påtænkte skifte/ny underleverandør.
Minuba ApS påser at alle underleverandører opfylder kravene i artikel 28 i forordningen og forpligtelserne i dette afsnit.
Minuba ApS må ikke uden Kundens skriftlige forudgående tilladelse overføre Kundens personoplysninger til lande uden for EU/EØS.
Al behandling af Kundens personoplysninger sker i henhold til Kundens dokumenterede instruks. Den dokumenterede instruks udgøres dels af parternes aftalegrundlag, så de behandlinger der er nødvendige for at Minuba ApS kan opfylde indgåede aftaler med Kunden, kan udføres, og dels af de særskilte instrukser, som Kunden måtte give til Minuba ApS.
Hvis Kunden ikke instruerer Minuba ApS om andet, så er Minuba ApS berettigede og forpligtet til at slette Kundens personoplysninger senest 3 måneder efter, at forretningsforholdet mellem parterne er endeligt ophørt.
Kunden må ikke anvende Minuba til behandling af andre kategorier af registrerede eller andre typer af personlige information, end det Minuba er beregnet til.
Minuba ApS har ret til, at anonymisere Kundens informationer og andre data, og anvende dem, enten selv eller i samarbejde med andre.
Minuba ApS er berettiget til at anvende Kundens data, herunder personoplysninger, i anonymiseret form, hvor det ikke er muligt at spore data eller personoplysninger til kunden eller nogen bestemt fysisk person, herunder i samarbejde med tredjemand
Ansvarsbegrænsning
Ingen af parterne er ansvarlige overfor den anden part i forhold til indirekte skader, følgeskader eller særlige skader, her inkluderet tab af profit, tab af data eller krav fra eventuelle tredje parter. Denne ansvarsbegrænsning er gældende uanset grunden til problemet, heri inkluderet, men ikke begrænset til, uagtsomhed.
Minuba ApS er ikke ansvarlig for eventuel uautoriseret adgang til, eller ændring af, kundens transmissioner eller data, materiale, informationer eller data der er sendt eller modtaget, uanset at data er blevet modtaget af Minuba ApS, samt enhver transaktion der indtastes i Minuba.
Tvister og uoverensstemmelser
Hvis denne aftale giver anledning til uenighed mellem parterne, skal disse søges løst i mindelighed. I tilfælde af at en mindelig løsning ikke kan opnås, afgøres uenighederne efter dansk ret, idet Sø- og Handelsretten som aftalt værneting.