Kom godt i gang efter din sommerferie, mester! - Minuba

Kom godt i gang efter din sommerferie, mester!

Har du styr på opgaverne efter din sommerferie?

Er du lige kommet hjem fra en dejlig sommerferie? Er du startet på job igen og føler du dig allerede lidt presset over de mange tilbud, som ligger og venter på, at du tager hånd om dem? Ligger der en masse ordrer, som skal udføres nu, hvor alle dine svende er tilbage fra deres sommerferie? Måske har du glemt noget værktøj ude hos en kunde, som du først skal hente, før du kan komme videre med opgaverne?

Så er du altså ikke alene! Mange udskyder faktisk påbegyndelsen af store opgaver til efter sommerferien, når alle er retur igen.

Desværre kan det være med til at flere håndværkere oplever et forhøjet stressniveau, når de kommer tilbage efter en lang sommerferie. Telefonerne begynder at ringe igen, kunderne forventer, at arbejdet påbegyndes og de deadlines, som er blevet udskudt før sommerferien presser sig på. Både nye og gamle opgaver skal håndteres, mens gamle medarbejdere måske stopper og nye kommer til.

Når beskæftigelsen og travlheden øges, vil behovet for ressourcer og effektiv planlægning også øges. Derfor kan det være en god idé at kigge på hvilke værktøjer, som kan hjælpe dig med at lette arbejdet og reducere stressen i hverdagen - hos både mester og svende. Et værktøj som kan hjælpe dig med at bevare overblikket igennem en lang sommerferie.


Et godt planlægningsværktøj er vejen frem

Med Minubas planlægningsværktøj kan du nemt og hurtigt se, hvor meget du har i din pipeline samt, hvor meget tid svendene skal bruge på de forskellige opgaver. Det betyder, at du altid har det totale overblik over alle dine ordrer. Også når du lige er kommet tilbage efter tre ugers sommerferie!

Men Minubas planlægningsmodul giver dig ikke alene overblik over den kommende tids opgaver. Med Minuba får du nemlig også mulighed for at se, hvornår det er muligt at påbegynde de store opgaver, som du har udskudt. Det smarte planlægningsværktøj hjælper dig altså med at tage temperaturen på din forretning!

Når du har planlagt opgaverne i Minuba, havner de direkte i dine svendes app på deres smartphone eller tablet, hvilket betyder, at de ved præcis, hvad de skal gøre, og hvor arbejdet skal udføres. Hver kalenderpost i appen leder dem direkte til en arbejdsseddel, hvor de så kan registrere tid og materialer samme dag. Du har derfor heller ingen spildtid! Det er smart!


Minuba giver overblik og tid til at slappe af i ferien

”Med Minuba har jeg et konstant overblik over min forretning – også når jeg ligger og slapper af på en liggestol i sommerhuset. ”

- Tom Ewers, Sydkystens Brolægning & Kloak