Person, der regner på regnemaskine

Nem digital fakturahåndtering med Minuba og Signflow

Du kender det måske allerede fra din virksomhed? De indkomne fakturaer printes ud, tastes ind på computeren (med stor risiko for tastefejl). Herefter bruges der unødvendigt tid på, at fordele fakturaerne mellem de ansvarlige medarbejdere, hvor de bliver godkendt.

I en travl hverdag er det dog ikke altid lige let – medarbejderen kan være syg, på ferie eller fakturaen ryger hen på et forkert bord eller bliver helt væk.

Efter godkendelsen hos de ansvarlige medarbejdere, ender fakturaen hos bogholderen, hvor den bogføres og herefter arkiveres. En lang proces, som kan optimeres med brugen af digital fakturahåndtering.

Alle indgående fakturaer indlæst og behandlet automatisk. Det betyder at der ikke er behov for print eller manuelle indtastninger og systemet fordeler fakturaerne til de rette medarbejdere til godkendelse. Det betyder, at du helt undgår unødvendigt tidsspild.

Medarbejderne godkender fakturaerne i en fart på PC, telefon eller tablet – uanset om de er ude i marken eller på kontoret.


 

Person, der taster pp sin PC

En nemmere hverdag – helt uden tastefejl

Med Signflow sikrer du at alle regninger bliver betalt til tiden og at virksomheden altid har det nødvendige og opdaterede overblik over økonomien.

Samtidig får virksomheden et digitalt arkiv, hvor man har mulighed for at søge det frem, som I skal bruge og som ikke er muligt, hvis man bruger almindelige papir og mappestruktur til håndteringen af sine fakturaer.

I arkivet kan du søge på varenavne, serienumre, projektnumre og alt andet der står på fakturaen. Du kan desuden sammenligne indkøbspriser og hurtigt få et overblik over, hvor I køber varerne billigst eller finde ud af, hvor en specifik vare blev købt, hvem der godkendte købet og om der forsat er garanti på – alt sammen værdifulde informationer, som kun er få klik væk.

Signflow får I et totalt overblik over jeres fakturaer, opdaterede økonomi og helt uden tidsspild.


 

Spar tid og få et bedre overblik med digitale værktøjer

Med integrationen til SignFlow, kan du automatisere processen mellem dit fakturering- og ordrestyringssystem og dit C5- eller NAV regnskabsprogram.

Når du godkender din indkøbsfaktura i SignFlow vil denne, med integrationen til C5 eller Nav, automatisk blive overført til din Minuba, så du sparer tid og slipper for det administrative arbejde.

Med Minuba og SignFlow, kan du altså let holde styr på dine indkøb – også når du er på farten.

SignFlow er integreret til C5 og Minuba – helt uden problemer. SignFlow har skabt overblik og givet vores medarbejdere mulighed for at godkende eller finde fakturaer, uanset hvor de er.

Lars Holmegaard, afdelingschef hos H. Helbo Hansen.

 

Lars Holmegaard fra H. Helbo Hansen

Sådan kan SignFlow hjælpe dig

Se videoen og find ud af, hvordan SignFlow kan hjælpe dig til at få en nemmere hverdag.