Hvad er forskellen mellem Minuba og Minuba GO? Vælg den type ordrestyring der passer til netop din virksomhed - Minuba

Hvad er forskellen mellem Minuba og Minuba GO? Vælg den type ordrestyring der passer til netop din virksomhed

Hvilke behov har du og din virksomhed?

Vælg den type ordrestyring der passer til netop din virksomhed

Går du med tanken om at ekspandere din virksomhed og ønsker et system der kan håndtere flere end 2 medarbejdere? Vores udvidede version af Minuba har alle de funktioner du skal bruge.

Læs om forskelene her:

Minuba GO! er et gratis onlinesystem til fakturering og ordrestyring, som giver virksomheder med 1-2 medarbejdere redskaberne til at administrere sin virksomhed.

  • Opret tilbud
  • Registrer dine timer
  • Fakturér dine kunder
  • Bedre overblik over dine sager
Opret dig helt gratis

Opgradér til Minuba fra 259,- per måned

Minubas pro-version er til for virksomheder med 3+ medarbejdere og for dem som ønsker flere funktioner.

Du kan blandt andet:

  • Planlægge medarbejdernes arbejdstid
  • Vælge imellem 65+ grossister
  • have ubegrænset antal brugere
  • Hente repporter over din forretning
Prøv 30 dage gratis

Her er det fulde overblik over forskellene

Funktion Gratis
Max 2 brugere
259,- /md
Ubegrænset antal
Fakturering
Kalender
Overblik over arbejdssedler
BrugereMax 2 brugere
Materialeregistrering og overblik
GrossistaftalerUdvalgte*
SkabelonerStandard
Finansiering for kunder
MobilePay betaling
KvalitetssikringsdokumenterStandard
Dokumentation (billeder, pdf, CAD...)5GB i alt
Integration til økonomisystemUdvalgte**
Logo dokumentlayout
Indkøbsfaktura (EDI)
Gratis mailsupport
Tilbudsmodul
Kunde- og adressekartotek
Rykker- og inkassostyring 
Servicemodul 
Administrér ressourcer 
Tillæg- og fraværstyper 
Lønintegration 
Ledelsesoverblik (Rapport og statistik) 
Integration til flådestyring 
Planlægningsmodul 
Gratis telefonsupport 
Ekstra arbejde 
*Grossister: AO, Solar, STARK og Würth ** Integrationer: e-conomic og Inventio/Beierholm.