Virksomhedsoverblik

Få taget temperaturen på din virksomhed. Du får overblik over sager og økonomi, så du ved, hvordan du bedst fokuserer din tid. Du ser med det samme, hvilke opgaver du tjener dine penge på. Minuba – så er der styr på sagerne!

Følg med i dine sager
Med Overblik er det let at se, hvor mange penge der er bundet i dine projekter. Disse informationer giver dig en bedre forståelse for, om din virksomhed bevæger sig i den rigtige retning.

Hold øje med status udviklingen
At arbejde på flere sager kan være ganske udfordrende, set ud fra et planlægningsmæssigt synspunkt. Overblik hjælper dig til at få indblik i, hvilken fase sagerne befinder sig i, og du kan dermed hurtigt få besked, hvis der er en sag som ikke udvikler sig som forventet.

Del ansvar og tillid med medarbejdere
Brug Overblik til hurtigt at se hvad dine ressourcer er afsat til i løbet af dagen. Du undgår dermed spildtid og maksimerer potentialet af dine mest værdifulde aktiver.

Gamle sager
Det er svært, at huske hvem der arbejdede på et projekt to år tilbage, eller hvor meget der blev opkrævet for tilsvarende arbejde, tre år tilbage. Minuba opbevarer færdiggjort arbejde i arkivet, så du let kan henvise til det, hvis det bliver nødvendigt.

Minuba anvender cookies for at optimere hjemmesiden og dens funktionalitet. Læs mere

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk