Ordrer

Opret tilbud og ordrer når kunden kontakter dig. Angiv forventet forbrug af tid og materialer og send det som et professionelt tilbud til kunden. Medarbejderne får den færdige arbejdsseddel direkte på deres app, iPad eller PC.

Centralt sted for dit arbejde
Arbejdssedlen giver dig et fuldstændigt overblik over specifikt arbejde, uanset om du er på kontoret eller på farten. Alle kontaktoplysninger, arbejdsbeskrivelse, materialer, tid og meget mere er til rådighed for dig. Der er ingen grund til at hoppe mellem forskellige sider for at få de oplysninger, du har brug for.

Unikt flow
Minubas visuelle arbejdsflow giver hurtigt et billede af, hvor du står med dit arbejde, så du aldrig springer et skridt over. Flowet justeres automatisk hvis Minuba identificerer vigtige ændringer. Du behøver ikke, at spørge dine medarbejdere hvordan arbejdsopgaven forløber, da det fremgår af Minubas system.

Adgangskontrol
Nogle af dine oplysninger kan være afgørende for din virksomhed, og du ønsker måske ikke at dele dem med alle i virksomheden. Minuba giver dig fuld fleksibilitet i forhold til, hvem der skal have adgang til bestemte arbejdssedler. Måske ønsker du også at begrænse oplysningerne på dem? Adgangskontrol kan eksempelvis fjerne priserne således, at de ikke er synlige for andre end dig, hvilket gør, at medarbejderne kan have fuldt fokus på opgaven.

Minuba anvender cookies for at optimere hjemmesiden og dens funktionalitet. Læs mere

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk