Min Plan

Medarbejderne ser de kommende aktiviteter og registrerer selv, når arbejdet er udført. Når dagen eller ugen er gået, er timesedlen skrevet og klar til aflevering. Timerne føres automatisk over på arbejdssedlen, så de er klar til fakturering. Den elektroniske sagsstyring sørger for, at du undgår overflod af papirer, så du i stedet kan lægge fokus på de ting, der er essentielle for din virksomhed.

Hold dine medarbejdere opdateret
Giv dine medarbejdere adgang til deres tidsplaner. Lad dem registrere den tid de har brugt på arbejde eller andre aktiviteter. Her vil du så modtage en oversigt over, hvordan medarbejderen har brugt sin tid sammenlignet med de normer, der er fastsat i deres kontrakter. Sørg for at deres tid bliver brugt effektivt. Med Minuba er det simpelt.

Overhold tidsfristerne
Vores tidslinjevisning giver et overblik over dagens opgaver og viser i hvilken rækkefølge, de skal udføres. Dette er især nyttigt, når et bestemt tidspunkt er aftalt med en kunde. Arbejdspilen integrerer perfekt med serviceordrer, så du kan finde vej selv i den travleste dag. Med tidslinjen vil du aldrig gå glip af frister eller aftaler.

Kalender synkronisering
Minuba fungerer perfekt med Outlook eller Google Kalender samt flere andre. Din tidsplan vil automatisk blive opdateret i dit foretrukne kalenderprogram. Som virksomhedsejer kan du også have flere kalendere for dermed, at kunne se dine medarbejderes opgaver.

Minuba anvender cookies for at optimere hjemmesiden og dens funktionalitet. Læs mere

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk