Bliv Finance Manager hos Minuba

Finance Manager job

Vær med til at udvikle hele håndværkerbranchen: Fra virksomhed til forretning

Minuba er en dansk SaaS-virksomhed med fokus på servicevirksomheder og byggeriet. Minuba beskæftiger mere end 40 kvinder og mænd, og har datterselskaber i Holland, Norge og Sverige. Vores system optimerer og effektiviserer driften af virksomheder, især inden for installatør-, bygge- og anlægsbranchen.

Vi oplever vækst og en stor efterspørgsel på vores service, og vi er derfor begyndt ekspansion til andre lande. Vi har været i Norge og Sverige et par år, mens vi åbnede op i Holland sidste år og flere lande er på vej. Vores rejse er kun lige begyndt.

Vi har brug for flere dygtige medarbejdere og kolleger til vores vækstrejse. Derfor søger vi netop nu en Finance Manager til at overtage Minubas økonomifunktion. Du skal skabe vores økonomifunktion, som skal dække hele Minuba – både i Danmark, Holland, Norge, Sverige og i de lande som vil følge.

Kvalifikationer:
Den vigtigste kvalifikation er dig! Hvordan du er, hvilke værdier og holdninger du har, hvordan du kommunikerer med andre mennesker. Du skal naturligvis også brænde for at skabe og drive en fantastisk økonomifunktion.

Du har desuden en relevant uddannelse inden for økonomi og regnskab, og har erfaring nok til selvstændigt at kunne drive Minubas økonomifunktion, herunder at kunne udarbejde et årsregnskab. Erfaring i e-conomic vil være et plus.

Som person har du den rette støbning, hvis du har:

  • Masser af drive og gå-på-mod
  • Fokus på kvalitet, resultater og er proaktiv
  • Høje ambitioner – så du kan vokse som en naturlig del af os
  • En brændende interesse for økonomi, finans og bogføring

Dine arbejdsopgaver:
Din opgave som Finance Manager bliver alt inden for økonomi, lige fra bogføring, årsregnskab til controlling. Dette inkluderer:

  • Drift af økonomi, finansbogholderi og controlling i Minuba.
  • Budgettering og udarbejdelse af økonomiske forecasts.
  • Månedsafslutning i samarbejde med udenlandske bogholdere i Holland, Norge og Sverige.
  • Drift af koncernregnskab samt lokale regnskaber i alle lande.
  • Debitor- og kreditorstyring samt afstemning af moms, a-skat, lønudbetaling mv.
  • Rapportering til Minubas ledelse – dette på måneds, kvartals og års-basis.
  • Udarbejdelse af årsregnskab – i tæt samarbejde med Minubas ledelse og revisor.
  • Dag til dag dialog med banker, revisionsselskaber m.m.

Vi tilbyder:
En unik mulighed for at sætte dit fingeraftryk på en økonomifunktion. Dette i en spændende vækstvirksomhed med internationale perspektiver. Som den rette person vil du vokse sammen med Minuba. Du vil få et stort ansvar og ejerskab over egen tid og arbejdsprocesser.

Vil du med på vores rejse?
Har du lyst til at høre mere, så kontakt Casper Hassø Nielsen på tlf.: 7070 2037. Lyder det som værende lige dig, så send os din ansøgning/CV til Janni Madsen på jkm@minuba.dk. Da vi løbende afholder samtaler håber vi du vil sende din ansøgning så hurtigt som muligt.